-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 14 Mei 2015

SITI NURHALIZA BAKAL TERIMA NASIB YANG SAMA.........MUNGKIN?

PEMBACA

Mungkinkah ini nasib Dato Siti Nurhaliza disebabkan kelancangannya mengkritik kepimpinan DS Najib?

"Datin....i nak jemput you datang rasmikan butik baru  i......"


"Bila? I sibuk skit sekarang ni...you knowlah nak rombak kabinet  "RUMAH" nii"

"Akhir bulan ni Datin Seri..."

"Boleh...siapa lagi you jemput? Ada kredit untuk I ...jarang i tolak "

" Ramai...Puan Seri ...ala kengkawan kita jugak...oh ya! Siti Nurhaliza pun ada ..."

"Whattttttttt!! Siti?? No ........noo......i tak mau datang kalau dia ada...stop!! "

"Ohh...mhy? Bukan Datin minat Siti ke dulu...."

"Itu dulu...you know i tak mau Siti...dia dah LUPA DIRI sekarang nii....i dah pesan semua kat petugas i...jangan jemput dia dalam mana mana event melibatkan i...."

"Baiklah Datin Seri kalau macam tu..."

Mungkinkah terjadi seperti kejadian diatas disebabkan kekerapan Siti yang seakan mengkritik DS Najib? Kita berharap ianya tidak terjadi walau kadang kala KITA SERING NAMPAK ianya selalu terjadi walau KITA dikatakan sebuah negara demokrasi.....

Kakitangan kerajaan yang pro pembangkang akan ditukar, golongan artis yang pro pembangkang juga akan dinafikan hak mereka .....Aduyaiiiiiiiiii!!!




Lazada Philippines #jadiviral #jadi hashtag viral #kantoi #kantoiidentiti #jomgelakfm #mudahterhibur #kantoiseranggoogle #seranggoogle

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.