-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 14 Mei 2015

ROMBAKAN KABINET YANG SEBENARNYA BAGI ELAK DITIPU

PEMBACA
Errr....triba jerr  MINAT KAK TON sebab anaknya comel ehhh!!! 

Ada rombakan kabinet dalam waktu terdekat ni?? Betul ke berita ni? Ramai yang mendakwa ianya palsu dan sengaja di ada adakan ......

Tapi penulis mendapat maklumat rombakan kabinet memang akan berlaku...maklumat ni penulis perolehi dari pihak pihak yang berkenaan....sengaja tidak dihebahkan kepada umum untuk mengelakkan  bantahan orang ramai terutama apabila dihebahkan dalam media sosial.....

Boleh caye ker?  

Tak yakin?

Iyerrrrrrrrrr.... penulis tak bohong........lagipun yang bocorkan maklumat ni pun orang dalam jugak.....tak kan orang dalam tu nak TIPU KOT.....

Mana bukti?? Manaaa??

ERRR.......err............KAT SINI ada rombakan kabinet........



CIYABOTTTTTTTTTTTTTTTT!!!! 


Lazada Philippines #jadiviral #jadi hashtag viral #kantoi #kantoiidentiti #jomgelakfm #mudahterhibur #kantoiseranggoogle #seranggoogle

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.