-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 29 April 2014

GEMPAR! KOLEKSI GAMBAR AKSI TERLARANG LUCAH + PANAS TANPA HENTI....

PEMBACA

Sebelum penulis kongsikan isu "yang 18SX ini", cuba buka minda kita, AIB SESEORANG itu memang perlu ditutup rapat, tetapi jika seseorang ITU membuka AIBnya sendiri kita pula perlu membukanya....atas sebab apa? Bala Allah itu tidak turun cuma untuk dirinya TETAPI TERMASUK KITA kerana membiarkan ianya TERJADI !! 

Jika timbul persoalan yang menyalahkan pihak yang menyebarkan aksi aksi terlarang dibawah, anda buka minda dan jawab dengan jujur PERSOALAN INI..... "Jika seorang guru merotan anak muridnya kerana nakal dalam kelas, patutkah guru tersebut disalahkan sedangkan niatnya untuk MENGAJAR??

Sangat menyakitkan hati, aksi aksi terlarang dibawah ini bukannya GAMBAR CURI ,tapi aksi sebenar yang ingin dikongsi......Adakah sekarang telah jadi satu  budaya, buat aksi TERLARANG lucah+ panas  mahu dikongsi bersama rakan rakan dengan tujuan  untuk berbangga diri dengan apa yang dilakukan atau untuk mencari mahu publisiti murahan.......

Sedih apabila aksi TERLARANG lucah+panas begini kita dapat baca dalam media sosial tanpa perlu membeli buku berunsur lucah dan panas , tanpa juga perlu mencari kisah kisah INTIM di google......cukup sekadar masuk Facebook,Twitter atau Whatsap saja kita BOLEH dihadapkan dengan perkara sebegini.

Penulis pun pening ,bukan saja pening dengan aksi aksi terlarang Lucah+panas dibawah tetapi PENING kerana mengingatkan tajuk penulis diatas, TANPA HENTI .......bolehkah kita beri jaminan aksi ini TIADA lagi selepas ini??





































0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.