-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 29 April 2014

FITNAH Friends Of BN -Barisan Nasional DAH KANTOI dengan SENDIRInya.....!

PEMBACA

Penulis rasa ada beberapa fakta yang perlu dibetulkan dalam FITNAH KANTOI dibawah yang pada pandangan penulis ianya sengaja DIREKA untuk mengaibkan seseorang tetapi TAHInya terkena pada ADUN mereka sendiri.

Ini fitnah yang dibuat .


Ini pula penjelasan  sebenar bagi merujuk fitnah diatas.

ADUN Kajang. Sejak bila Kg Pasir Semenyih dlm DUN Kajang??? Itu kan DUN Semenyih. Jauh dari sempadan DUN pun!!

Admin, sejak bila Kampung Pasir Semenyih dlm DUN Kajang!!!! Kampung tu kan terletak dlm DUN Semenyih yg mana ADUN nya adalah orang UMNO/BN!!!!. Tak usahlah nak KELENTONG & PERBODOHKAN rakyat..

Tumpang tanye. Kampung Pasir Semenyih bukan terletak kat dun Semenyih ke dan wakil rakyatnya ialah YB Johan Bin Abd Aziz?

Nasib baik ADMIN page ini tidak tulis "Dimana Adun Permatang Pauh"....bak kata orang "Bas Express lalu depan rumah kita pagi petang siang malam, yang disalahkan ADAM dan FIZA kerana bercerai...hahaduoiiiiiiiiii!

Penulis tambah skit lagi, Anda rujuk pada bidang kuasa dibawah .

FYI... Projek Tapak Pelupusan Sampah tersebut di bawah kelulusan Kerajaan Persekutuan. Ianya telah melalui proses Kajian Impak Alam Sekitar dan Kajian Jabatan Pelupusan Sisa Pepejal Negara (JPSPN) agensi di bawah Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan (KPKT). Tapak Pelupusan Sampah tersebut dibangunkan secara Inisiatif Pembiayaaan Swasta, dan tapak pelupusan tersebut kini menyediakan khidmat utk melupuskan sampah dr Majlis Perbandaran Kajang & Majlis Perbandaran Ampang Jaya... Sejak bila ADUN Kajang berkuasa terhadap MPKJ????

Apabila anda dah faham kedudukan sebenar berdasarkan fakta diberi diatas, kita lihat pula isu seterusnya, ADAKAH ADUN Semenyeh ini bersalah? Sebenarnya Adun dan penduduk kampung ini tidak salah kerana sememangnya mereka membantah lori sampah yang keluar masuk dan mereka tidak pun MENYALAHKAN ADUN KAJANG dalam hal ini.......

Buat anda semua klu x tau citer jgn buat lawak ok.....aku duk kat sri tanjung aku tau la tapak pelupusan sampah sape dalangnya.....masaalahnya....pengurusan bwh mpkj dah pun siasat perkara nie.....adun cuma lakukan tugas apa yg patut.....klu dah adun dipanggil dtg...so kene la dtg...cma penduduk kg kene la jg batasan....x leh nak tuduh....sy klu org kg sndr ckp ada logik la.....klu org luar jgn nak timbulkan spekulasi.....

Jadi siapa pula yang menyalahkan ADUN KAJANG? Yang salahkan ADUN Kajang ialah INI   ...-                                          ------->ADMIN <----- font="" nbsp="">

ANTI FITNAH KONON, Kan dah KANTOI........oi .........oi.........!!!

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.