-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 25 Jun 2014

AKSI MELAMPAU REMAJA KITA....Tak tahu nak letak kategori apa, 18sx ke??

PEMBACA
Semoga PM pun prihatin isu ini...

Tepuk dahi penulis dengan gambar remaja kita dalam aksi melampau mereka hingga terfikir,
Tidak malukah anda nanti  jika ditanya ........
"Setahu aku anak ko belum kawin,jantan mana peluk dia tu Rosmah?


"Budak melayu ke ni yang pakai baju nampak pusat".

"Aku nampak anak ko kat pasaraya tadi selamber hisap rokok tempat awam dan bertudung...ko SUKE KE??"

" Anak ko tu laki ke perempuan?Aku dah keliru niii..... "

















Jangan kata kami nak aibkan aksi remaja remaja kita diatas, kami juga tak mahu anda kenali siapa remaja yang kami paparkan itu, cukup kita ambil iktibar dan cari jalan agar remaja kita tidak terikut terikut dengan aksi MELAMPAU begitu....

Atau kita saja nak biarkan saja budaya ini merebak, kemudian salahkan orang lain !


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.