-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 25 April 2014

PANASSS!!! APE BENDA PAK AJI DAN MAK AJI MEREPEK NIII???

PEMBACA
Parti terbaru lagi?? 
"Untung la ko mak aji....tinggal  tempat ekon ,ekslusif lak tu"

"Ala dah nasib badan Pak Aji apa nak buat"


"Aku juga dok macam ni sejak berkurun lamenye, tempat panas ,sempit tu...kekadang aku terjatuh pun orang tak perasan" 

"Sabarlah bang Ajiii....... PILIHAN PENGGUNA nak buat macam mana".

"Eh! Ini  fesyen terbaru ke mak aji ,bukan main meriah lagi aku tengok?" 

"Iyee, ini fesyen yang jadi kegilaan sekarang ni, tapi yang ni MAHAL SKIT ,maklumlah dibuat dari kain terpilih siap manik manik kayangan lagi buat aksesori pelengkap diri, ahaks!"

"Mahal? Huh! Aku ni paling mahal pun tak pernah cecah Seploh hinggit ...itupun siap tawar tawarrrrrrrrrrr,ingat ikan air air tawar ke nak tawar tawar."

" Sabar bang Aji, mungkin belum masanya dinaik taraf,lagipun ini kan PILIHAN pengguna "

"Aku rasa taraf aku cuma kat sini jer WALAU  kedudukan  KITA SAMA ......ko kat kepala aku pun kat kepala."

" PILIHAN PENGGUNA PAK AJI....susah nak cakap..."

"Aku kekadang cemburu kat ko , ko siap ada jenama sendiri lagi, Fareeda la, bawal la, Wardina la......sedangkan aku cuma ada satu jer jenama yang JARANG DIPANDANG ORANG .......iaitu KOPIAHHHHHHHHHH............" Sambil menangis Pak Aji berhenti berkata!

Faham apa yang dikerepek kerepek  kan oleh kedua dua diatas? 

Macam luahan Pak Aji diatas, tudung dan kopiah tarafnya sama dan digunakan di kepala tapi KELEBIHAN BANYAK PADA TUDUNG dengan pelbagai fesyen dan jenama tudung yang dapat kita lihat (Tidak termasuk tudung saji) 



Sedangkan Kopiah cuma ade satu jer jenamanya iaitu kopiah,lebih lebih pun orang akan sebut KOPIAH PAK AJII yang tetap murah harganyaa.....

Bak kata Mak Aji diatas, INI KAN PILIHAN PENGGUNA....ape nak buatt...hahahaha!

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.