-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 2 April 2014

NAH! BUKTI BERGAMBAR ADA RAKYAT GEMBIRA BAYAR TOL.......!

PEMBACA
SALAH SATU CARA TINGKATKAN KOS SARA HIDUP  IALAH MENARI...errr....cubalah buat tuan puan.......idea terbaik niii.........!!
Sepanjang perjalanan hidup  penulis dan bertemu atau kenali orang yang membayar TOL, tak pernah seorang pun yang SUKA ......semuanya merungut dan bersungut. TETAPI MALAM INI BUAT PERTAMA KALINYA penulis terjumpa orang yang GEMBIRA MEMBAYAR TOL ........ini bukan kisah luar negara, ianya berlaku di Pulau Pinang......Tak caya??


Tak sangka cempedak jadi nangka betul! Rupanya ada juga RAKYAT KITA YANG GEMBIRA KERANA MEMBAYAR TOL.......err......cuma jangan dijadikan bahan KEMPEN PILIHANRAYA SUDAH hahaha.....

Apapun......pemuda ni gembira kerana dia yang pertama......errrr......agak agak andalah SIAPAKAH YANG TERAKHIR AKAN MEMBAYAR TOL DISINI?? Ada tak kemungkinannya kita temui ORANG TERAKHIR MEMBAYAR TOL SEBELUM IANYA DIHAPUSKAN ??


NAK tau kadar tol JAMBATAN ni? Jangan terkentut kerana terkejut......Melampau tak kalau dikata inilah KADAR JAMBATAN BERTOL paling mahal lebih mahal dari jamban ehh.



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.