-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 1 April 2014

JAWAPAN PANAS TERKINI AKSI LUCAH #DOGGYSELFIE DI TWITTER TERSEBAR!

PEMBACA

Penulis mengikuti kisah gadis KANTOI buat aksi #doggieselfie yang jadi panas ini apabila gambarnya tersebar. Banyak yang penulis baca samada dari blog lain termasuk juga posting dan komen......Jawapannya tetap sama, GADIS INI TIDAK SEDIKITPUN MERASA BERSALAH TETAPI MENYALAHKAN PIHAK LAIN!

 INI BUKTI yang dilampirkan termasuk dari Twitter GADIS INI....
Untuk memudahkan anda faham, kita perhalusi satu persatu. Nama gadis ini menjadi isu DISEBABKAN GAMBAR LUCAH NYA TERSEBAR.......ini gambar yang disebarkan dalam twitter dan dikongsi oleh ramai pengguna media sosial, walaupun laporan polis dibuat. Aib? Sabarr, jangan terus menghukum, baca dulu.




Ini laporan polis yang beliau buat, anda baca keterangan laporannya ......Dari laporan polis ini saja kita sudah dapat membaca maksudnya begini, ADAKAH DIA MENGAKU SALAH ATAS ZINA YANG DILAKUKAN? TIDAK!! .......Dia menyalahkan orang yang menyebarkan gambar zinanya itu supaya diambil tindakan.

Ini lampiran twitter yang penulis mahu buktikan bahawa dia tidak pun mengaku salah atas perbuatannya. 

mereka semua merasakan mereka itu mulia.walhal sama sahaja..bezanya cuma..tidak dipernampakkan atw dgn kta mudah..tak kantoi..😊
Don't stop when you've got a good idea. Turn up the heat, go one step further, and then one more.

Baiklah, kita berbicara pasal AIB yang menjurus kepada AZAB. Jika kita tidak dedahkan AIB NYA KITA AKAN DIAZAB SAMA........kenapa? Kerana kita membiarkan AKSI BEGINI tanpa diambil sebarang tindakan yang rata ratanya berpendapat "Tak elok dedahkan Aib gadis bernama Linda ini, tetapi kita lupa UNTUK FAHAM SATU HUKUM YANG ALLAH TELAH TETAPKAN DALAM AL-QURAN yang tidak boleh diubah.....

Betapa besarnya dosa zina Allah S.W.T berfirman maksudnya :

“Perempuan yang berzina dan lelaki yang berzina (yang belum berkahwin), hendaklah kamu sebat tiap-tiap seorang dari kedua-duanya 100 kali sebat, dan janganlah kamu dipengaruhi oleh perasaan belas kasihan terhadap keduanya dalam menjalankan hukum Agama Allah, jika benar kamu beriman kepada Allah dan hari Akhirat, dan hendaklah disaksikan hukuman siksa yang dikenakan kepada mereka itu oleh sekumpulan dari orang-orang yang beriman”. (Surah An- Nur ayat 2)

IKUTI PENJELASAN PENUH DISINI 

Sekarang anda baca penjelasan ini.

UNTUK APA HUKUMAN INI DIJALANKAN dan kenapa HUKUM ZINA INI DILAKUKAN DIKALAYAK RAMAI? PASTINYA UNTUK MEMBERI KESEDARAN DAN PERINGATAN PADA YANG LAIN.......

Ada tak tertulis dalam mana mana ayat AL- Quran yang bermaksud begini "SEMBUNYIKANLAH ZINA KERANA TAKUT TERBUKA AIBNYA"?? Kalau ada ayat begini sila lampirkan pada penulis.

Dimaki dan dihina adik Linda ini memang penulis tak setuju sebab itu bukan  jalan terbaik kerana dikhuatiri, jika kita maki orang,esok Allah turunkan bala maki tu pada kita atau saudara mara kita....sebaiknya kita nasihat atau ingat mengingati sahaja!.


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.