-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 7 Mac 2014

HANEZ SURAYA-PANASNYA APA YANG DIBONGKAR .......18BX!

PEMBACA

Nama Hanez Suraya menjadi panas sepanjang minggu ini, banyak yang telah dibongkar satu persatu dan apa yang dibongkar itu semuanya memanaskan mata dan mungkin telinga.

Pada yang masih belum tahu hujung pangkal saksikan sorotan kisahnya dan pada pandangan penulis err err..... Panas dipihak En Somi kerana gambarnya, panas dipihak Pn. Isteri kerana SIKAPNYA.....adoinaaaaaaaaa! Darah dah idung ni miahahaha..


Sorotan kisahnya.

Kontroversi Hanez Suraya - Romie - Liyana 

Gossip Artis suruh bf bercerai kalau nak kahwin. Forumers speku HS
http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=786660


18/2 - HS buat statement yg bakal berkahwin dgn bf aka ahli perniagaan 

Boleh nampak yang Hanez Suraya kali ini tidak mahu bercinta lama lama sebelum mendirikan rumah tangga selepas mendedahkan yang beliau bakal berkahwin dengan seorang ahli perniagaan berusia 34 tahun tidak lama lagi.

“InsyaAllah pada tahun ini kami berkahwin, tarikh sudah ada tetapi belum boleh diumumkan kerana masih lagi mencari lokasi yang sesuai dan kalau boleh saya tidak mahu bertunang tetapi tengok macam mana keputusan keluarga nanti,” ujar Hanez Suraya.http://www.rotikaya.com/bakal-ka ... kasih-kuat-cemburu/

23/2 - Diterjah oleh team Melodi pasal gossip Bf suami org. Menafikan & cabar isteri keluarkan bukti

"Tak pernah kena serang kacau suami orang. Kalau ada bukti pergi holiday dgn bf knp tak tunjuk, kalau saya kacau suami awak knp awak tak dtg cari saya je"

Tiada istilah Hanez ganggu rumahtangga orang — kalau Hanez tahu dia berstatus suami orang dari awal lagi, Hanez pun tak nak

"Sekiranya hanez ganggu suami org knp tak dtg serang awal2. Knp dah sampai tahap mcm ni nak dtg kacau hanez. Sekiranya dia suami org, dan hubungan suami isteri masih baik tiada apa2 masalah hanez sedia berundur"

24/2 - Pic bf HS tersebar di Forum Cari. Credit : @hunnybunny


HS upload pic dgn anak2 bf di instagram. Pic kemudiannya di delete



  Last edited by juliez on 6-3-2014 05:35 PM





Pic percutian HS & bf di Bangkok tersebar di forum cari & blog gossip







25/2 - HS bagi statement yg bf ialah duda anak 2 di Harian Metro

28/2 - Mohon maaf kenyataan status bf
Kuala Lumpur: “Saya dengan rendah hatinya ingin memohon maaf mengenai kenyataan berkaitan R seorang duda baru-baru ini,” kata Hanez Suraya berhubung kontroversi hubungannya dengan lelaki dikenali sebagai R yang menimbulkan spekulasi liar kebelakangan ini.http://www.hmetro.com.my/myMetro ... /Article/index_html

2/3 - Liyana bagi statement dkt Bipop & Melodi











1








DI RUJUK PAKAR CSI HAHAHA- DISINI

BOLEH RUJUK SINI UNTUK GAMBAR ATAU ISU ISU BERKENAAN atapun nak join sekaki 
SECARA BERJEMAAH ....DISINI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.