-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 8 Mac 2014

HABIS MINYAK PUNCA PESAWAT MAS TERHEMPAS...buktinya

PEMBACA

BERIKUT penulis kongsikan beberapa gambar ahli keluarga mangsa yang terlibat dan JUGA yang berkaitan dengan kehilangan pesawat MAS MH370...sama sama kita doakan SEMUANYA DIPERMUDAHKAN.

Dalam isu ini pelbagai crita kita dengar dan baca terutama melalui apa yang disebarkan dalam media sosial...ADA yang benar dan ada yang tidak benar seperti habis minyak punca ianya terhempas,


ANTARA ALASAN yang penulis sempat baca ialah...Mas kan rugi,jadi terpaksa berjimat. Lagi satu alasan kononnya kan kerajaan baru agih BR1M jadi jangan pelikla minyak Mas boleh habis,itu tak campur lagi duit diberi pada 3 hakim semalam termasuk En. Pie untuk uruskan kes Anwar semalam....aduhaiii politik jugak!

ITU dari sudut politik,kalau dari sudut akal kita logik juga minyak habis kerana setakat artikel penulis ini dibuat tiada kenyataan dari pihak berkenaan yang MENGESAHKAN PESAWAT MAS ITU TERHEMPAS,yang keluar berita cuma bantuan dihantar kesana...

Mustahil pesawat tu mampu terbang lagi sekarang kalau ada yang kata "KITA DOAKAN MEREKA SELAMAT'"....Fahami ayat ini tanpa perlu salah  faham.

Bukan juga nak memandai dan menyalahkan mana mana pihak tapi selagi tidak sah selagi itulah rakyat BERSPEKULASI kerana bila berita tersebar bahawa pesawat MAS itu HILANG dalam radar di MENARA KAWALAN TRAFIK  awal pagi tadi dah ada yang kecoh dan sebarkan,
MENARA KLCC pun hilang....tapi sebab jerebulaa....

Lagipun ini melibatkan PESAWAT yang membawa banyak nyawa dan melibatkan kepentingan negara mestilah rakyat kecoh lainlah hilangnya seorang PESAWAH........!

Diatas yang penulis jumpa dan baca,tak taulah apa pula berita yang anda tahu. Sama sama kita hormati mangsa dan keluarga mereka kerana mereka RAKYAT negara kita bukan rakyat BARISAN NASIONAL atau PAKATAN RAKYAT!


























AL FATIHAH

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.