-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 15 Februari 2014

FITNAH KANTOI TV3 oi! oi!

PEMBACA

Telah menjadi satu tanggung jawab kita untuk membetulkan apa yang salah tak kira anda berada dipihak mana. Yang mana salah kita perlu perbetulkan kerana itu AKAN DIANGGAP LEBIH MULIA dari kita MEMPERTAHANKAN FITNAH! 


Ok......Dikatakan TV3 KANTOI MENIPU dalam berita BERKENAAN BANTUAN BANJIR DI TENOM Sabah  yang mereka siarkan. Kenapa KANTOI? Kerana tarikh video dikatakan telah dblurkan.......tetapi TARIKH ITU muncul juga beberapa saat kemudian.  

Maka ramai pihak bertelingkah tentang kesahihan video diatas berdasarkan tarikh yang diberi kerana banjir ini berlaku tahun 2014 bang, bukan 2007 yang anda boleh lihat gambar dibawah.

Tetapi, penjelasan telah diberi tentang kesahihan video ini dari ketua Pemuda Umno Tenom sendiri berdasarkan kenyataan dibawah dan bersama beberapa keping gambar sebagai bukti darinya.





Setelah diberi penjelasan ini , ramai juga yang masih ragu.......... 

OKLAH..........tak perlu susah susah NAK MENYAKINKAN BETUL ATAU TIDAK BERITA DIATAS.....cukup kita LIHAT FAKTA DIBAWAH INI SAJA kita boleh DAPAT JAWAPAN SIAPA FITNAH DAN SIAPA KANTOI.........

FAKTANYA............TIDAK BERLAKU BANJIR DI SABAH  PADA TAHUN 29.5. 2007 kerana banjir bermula awal Januari,tak caya cubalah Google , JADI SAHLAH JURUKAMERA ITU TERSALAH SETTING TARIKH ........faham !!!

FACEBOOK DISINI 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.