-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 15 Februari 2014

ADAKAH INI BUKTI BANTUAN BANJIR DISELEWANGKAN?? BERI PERHATIAN!!

PEMBACA

Penulis yakin, selepas anda membaca keratan berita dibawah ini ,pasti anda akan MERASA MARAH lebih lebih lagi jika anda sendiri terlibat dalam banjir yang berlaku baru baru ini.

Adakah ini dapat membuktikan kepada kita BAHAWA BANTUAN BANJIR YANG DIHULUR memang di selewengkan oleh pihak pihak tertentu yang memberi maksud ADA KEUNTUNGAN KEPADA MEREKA. Contohnya, bantuan diberi RM100 tetapi mangsa banjir dapat CUMA RM10 ......? 
Adakah kerajaan terlibat dalam kes seperti ini?? Sudahlah rakyat YANG TERLIBAT BANJIR merasa tersiksa......lebih terseksa lagi BANTUAN DAN HAK YANG SEPATUTNYA mereka dapat DINAFIKAN SEWENANG -WENANGNYA........??

Tak per.......tak perlu emosi.........anda baca dulu keratan berita dibawah .



Oklah.....seperti penulis maklumkan sebelum ini, kami di Kantoi Identiti tidak SUKAKAN FITNAH, begitu juga dalam isu diatas........Setiap berita yang disebarkan PERLU DISERTAKAN LINK atau sumber untuk menyakinkan kita.....BETUL KAN??

Malangnya, berdasarkan carian di google ke atas akhbar utama yang selalu dibaca...PENULIS TIDAK TERJUMPA SATUPUN ARTIKEL  berdasarkan TAJUK diatas yang dikeluarkan baik dari Sinar, Metro ,Utusan, Berita Harian mahupun Bernama.

TIMBUL PERSOALAN, Adakah keratan berita diatas BENAR?? Jika benar SILA LAMPIRKAN SUMBERNYA SUPAYA KITA DAPAT MEMBANTU MANGSA MANGSA BANJIR MENDAPATKAN HAK MEREKA......

Tapi jika tidak benar, diharap pihak Berkenaan  dapat memberikan penjelasan tentang BERITA INI kerana ini pastinya MEMBURUKKAN LAGI IMEJ PIMPINAN DS NAJIB ....... 


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.