-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 14 Disember 2013

ERRR...MEMANG ADA LUCAH PUN KES ADI PUTRA NI KAN...INI DIAAA

PEMBACA

Kisah Adi Putra kembali dibicarakan "tanpa syak wasangka " dalam mahkamah terbuka di Twitter dan Facebook. Masing masing seakan tak sabar nak ketahui keputusan tersebut lebih lebih lagi err......melibatkan tuduhan kelucahan melampau.

Kes ini kembali diperkata dan dipersoalkan apabila pihak penuduh ....si isteri dan si suami yang mahu kes ini disemak semula oleh Polis atas dakwaan ada TANGAN TANGAN dari atas digunakan oleh Adi Putra supaya kes ini digugurkan.


Tapiii......kalau kita kaji fakta kes ini secara ilmiah dan mendalam....sebenarnya LUCAH itu digunakan secara bersungguh sungguh oleh pihak yang menuduh sedangkan BUKTI yang dilampirkan terdapat beberapa "KERAGUAN MUNASABAH" .

Apa yang meragukan?? " Isteri awak buat skandal bagai dengan seseorang...awak tak pula marah dan ambil tindakan keatas isteri awak...yang awak marah ialah AKSI LUCAH SKANDAL itu dengan isteri awak".........BUKANKAH PELIK LAGI JANGGAL JADINYA BILA SUAMI MEMBELA ISTERINYA YANG SKANDAL ??? 

Memang pelik lagi janggal kes ini...lebih pelik lagi bukti yang diberikan kepada polis cuma ayat PERBUALAN SEKS diantara si skandal dan isterinya saja....DAH TU SIAP NGAKU SI ISTERI YANG MULAKAN....adehh!! ibarat kata, ada seseorang menuduh anda mencuri lembunya...yang dibawa bukti cuma KESAN TAPAK KAKI ....adehh!!

Emmmm......itu bukti mereka bawa pada polis...KINI ORANG AWAM yang BERADA DI GALERI AWAM DALAM MAHKAMAH TERBUKA telah TERJUMPA SATU BUKTI yang lebih menyakinkan iaitu Memang LUCAH digunakan sebaik mungkin dalam kes ini untuk tujuan PROMOSI ........err...er...ini buktinya..........

DIMANA LUCAH?? Tanya suami anda sebab sekarang ni bukan skandal ini dah diperkatakan...tapi "lurah dendam" yang ditayangkan ...nak kena +Dukun Pasir JOMGELAKFM ni...  HUH!

Eleh! ANDA pun sama kan...kan....kan......





0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.