-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 3 November 2013

LAYAN BOLA LIVE !! SITI NURHALIZA, NEELOFA dan sekeping alas meja

PEMBACA


Sebelum penulis beri LINK LIVE PERLAWANAN BOLA PIALA MALAYSIA DIANTARA PAHANG VS KELANTAN.....Layan dulu yang ini.....ehh!! Tak paksa ,tak paksa hahaha

Kat rumah sekarang ni dah mula perang......2 anak sokong Kelantan bersama penasihat seorang bapa sokong Kelantan, manakala seorang anak dan seorang penaSIHAT bergelar  IBU sokong Pahang...

Adehh!! Itu keluarga saya, kita tengok pula artis kegemaran ramai yang sama sama BERPERANG bagi melengkapkan upacara PIALA Malaysia yang akan berlansung sebentar nanti.

Siti Nurhaliza.....Pastilah Pahang....adehh! Kemain gembira pulak si ibu dan si anak ni yeee...

Neelofa errrrrrrrrr....gembira sikit jer sebab si ibu dah menjeling...huh!! Mana adilll guna kuasa tamparan wanita...........

Masih ada masa, err..terasa lapar plak.........nak makan.......tapi tak jadi sebab...sebab...err..........errr

"Aik! Dari semalam abg tak nampak....mana peginya?"

"Apenyee......"

"Alas meja! Jadi tak ensem dan hilang selera makan kalau tak ada alas meja ni...kot tak leh kesat tangan eh...."

"Ooooo........FAM pinjam ,nak meeting....lepas FAM ,penjual Durian pinjam, selepas tu Penjaga tandas dan errr......WWE pun pinjam bang...redha je lahhh"

JOM LAYAN LIVE DISINI



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.