-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 8 Oktober 2013

PERANG SHARIFAH AMANI DAN SYAMSUL YUSOF JADI KECOHH!

PEMBACA
AWAS! ADA YANG MEMERHATIKAN ANDA...CER CARI DALAM GAMBAR INI...
Pelakon Sharifah Amani telah melontarkan tulisannya di Twitter tentang  kekecewaannya terhadap sikap PILIH KASIH dalam industri filem negara...katanya filemnya Psiko pencuri hati mendapat klasifikasi PG18 sedangkan filem yang lebih ganas macam KL Gangster mendapat PG13 seperti dibawah ini.

Mungkin TERASA dengan kritikan itu...pengarah KL Gangster 2 Syamsul Yosuf telah membalas kritikannya...TAPI YANG JADI BAHAN LAWAK DAN KECOH  DI TWITTER ialah kenyataan Syamsul yang DIKATAKAN MENGADU PADA EMAK...Hahahahaha!!

Twitt Syamsul ni ditulis pada ibu Sharifah iaitu Fatimah Bee...


Iyelah kan...nampak dalam filem gangster bukan main...kena tegur NGADU KAT EMAK...adoiii!! Inilah kot maksud pengguna Twitter dibawah ini hahahahaha.





Itulah kan...memacam orang sekarang ni...lain isu yang hendak disampaikan...lain pula jadinya. 

Ini Twit Sharifah pada Syamsul untuk menjelaskan keadaan sebenar...err..sharifah tak twit plak pada Dato Yusof Haslam ehh nak ngadu....adehhh!! 


Camnepun jika benar ada dakwaan seperti didakwa itu...pihak berkenaan perlulah ambil perhatian....jangan kerana ADA PIHAK YANG besar dan berpengaruh ...kita menekan pihak yang dibawah.....sebab ini bukan kes "SUAMI ISTERI kena tekan tekan "...ini kes industri filem...ehh!! hahahaha.


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.