-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 4 Oktober 2013

AWAS! PENCURI SELUAR DALAM memerhati anda

PEMBACA

Nak gelak ke nak prihatin bila tengok video dibawah ini.........Apakah tujuannya SI PELAKU INI ? Adakah dia pencuri seluar dalam? Atau dia sengaja suka suka untuk hawa nafsunya?  

Itulah beberapa persoalan yang timbul bila lihat rakaman cctv berkaitan kisah PENCURI SELUAR DALAM dibawah ini ..........mungkin anda juga mempunyai persoalan yang sama. Apapun anda perlu hati hati JANGAN SAMPAI SELUAR DALAM anda hilang dari ampaian,nanti pasti TERKAPAI KAPAI jika tidak memakai seluar dalam ehh!! 



Bila dah sebut pasal seluar dalam ni...penulis nak kongsikan satu fakta menarik, tapi Wanita mesti tak suka fakta ni......

" SELUAR DALAM WANITA LEBIH MUDAH DIBELI KERANA IANYA DIPAMER SECARA "bijak sana sini " berbanding seluar dalam lelaki "...betul kan??

"Jika kita boleh sebut  SELUAR DALAM.......tapi KENAPA KITA TIDAK BOLEH SEBUT....SELUAR "LUAR"....kan baru adil ada luar dan dalam ehhh!!

Juga Penulis nak kongsi  kisah menarik ni pada yang belum membacanya dicarian Google. 

Datin Rapeah marah pada orang gajinya .

" Awak jangan nak tipu Susanti...mesti awak yang ambil ".

" Tidak Datin...saya tidak ambil seluar dalam Datin."

"Abis tu...camne boleh hilang begitu saja....mahal tau seluar dalam i tu....i beli kat London tuuu...entah entah awak sidai kat ampaian luar tak, kena curi...".

" Tidakk! Kan datin udah pesan, semua boleh dicuci kecuali seluar dalam datin dan datuk...mana bisa saya ambilnya"

" Betul ke awak tak ambil Susanti?" Entah entah awak pakai tak". Tanya Dato yang kebetulan baru sampai .

" Iskkkkkkkkkkkkk!! Kan Dato pun tahu SAYA ENGGAK PERNAH PAKEI SELUAR DALAMMM"......

Hahahahahahahaa.......



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.