-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 30 September 2013

MOOD SEDIH...

PEMBACA

Sekarang dalam mood sedih. Bila rasa sedih.. dengar lak lagu sedih.. mak aiiii haruuuu.... So kalau kita sedih, jangan layan sangat perasaan tu.. Nanti umur pun pendek..Bukan sebab apa, maklumlah bila sedih, jadi stress.. bila stress, oxigen kurang, jantung kena kerja lebih.. otot jantung letih.. otot jantung pulak yang stress, kiok lah cenggitu.. hehehe..


Lagipun sekarang ni, ramai perempuan yang sakit jantung tau... So apa lagi?? jomlah kita hepi hepi kan diri.. Masalah?? tolak tepi je.. huhuhu...

err.. err.. boleh ke tolak masalah ke tepi je???



“Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya di penanti….”

MAAFKAN SAYA SAYANGGGG...




0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.