-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 29 September 2013

BERITA MENGEJUTKAN KEMATIAN AARON AZIZ 4 JAM TADI...

PEMBACA


Aaaron Aziz adalah diantara pelakon kesayangan ramai...kehilangan beliau amat menggemparkan para peminatnya kerana tak kira tua muda...semuanya minat Aaaron Aziz hingga baju melayu pun ada jenama Aaron Aziz...nyesal pulak penulis tak beli baju melayu dihari raya yang lalu. 
Gambar dari Page Aaaron Aziz di Facebook terkini


BENAR BERITA NI...INI PENULIS BERIKAN BUKTINYA dibawah untuk rujukan pembaca.


Berita berita mengejutkan tentang kematian Aaron Aziz dan ianya kecoh di Facebook di Twitter 2 jam yang tadi. 

BERITANYA DIPETIK DISINI

KECOH DAN GEMPAR PEMINATNYA DIFACEBOOK 



Benar kan ADA BERITA KEMATIAN AARON AZIZ seperti yang penulis dakwa diatas. 

CUMA YANG TIDAK BENAR IALAH KEMATIAN AARON AZIZ...DAN APA yang penulis nak kongsi dan kesalkan disini ialah SIKAP.........SIKAP KITA YANG TIDAK SUKA MENCARI SUMBER...Apa saja berita kita dapat kita terus membaca...

SELAIN SIKAP TAK SUKA MENCARI SUMBER...SUKA BERTANYA ORANG LAIN PUN SATU masalah juga...betul ke?? Sahih ke ?? Tak pe...takpe...penulis bukan nak marah anda pun...cuma nak mengingatkan anda...carilah sumber SAHIH ! 

DAN...SEBENARNYA JIKA ANDA PRIHATIN AYAT DIATAS PENULIS " Gambar dari Page Aaaron Aziz di Facebook terkini" itu sudah membuktikan SESUATU ...tapi jarang orang nampak...terus ajee baca berita kan kan kan...

Kedua...AYAT PERMULAAN yang penulis huraikan  DIATAS ITU untuk membuktikan kenapa Aaaron Aziz menjadi pilihan berita sensasi diatas, kenapa tidak artis lain...sebab Aaron Aziz ramai peminat dan berita ini PASTILAH DAPAT MEMBERIKAN KESAN PADA LAMAN WEB TERSEBUT.

SAKSIKAN LAPORAN BERITA INI UNTUK MEMBUKTIKAN BERITA ITU PALSU ...



Ok...tentang KEBERANIAN PIHAK YANG MENYEBARKAN BERITA INI.........Anda saksikan dulu apa kata peminat Aaaron Aziz dibawah dan anda akan faham KONSEP BERITA YANG MEREKA BAWA.




Ini pula bukti bila nama laman web  berita itu ditaip di Google...NAH ! ANDA LIHAT BERAPA RAMAI ARTIS TERNAMA YANG BELUM MATI DIKATAKAN MATI?? 

Dah dah...lebih baik kita doakan kesihatan untuk abang Aaron yang sakit leher tu...jangan sampai dia PATAH LEHER PULAK DENGAN BERITA NI.....adoiiiiiiiiiiiiiiiiinaaa~!! 


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.