-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 25 Julai 2013

ALAHAI...SANGATLAH ALAHAIII!!

PEMBACA

Hari ni agak penat...cuaca pula panas terik jadi terasa malas sangat nak keluar rumah.Sedang terbelek belek tu,baru teringat Lighter @ pemetik api hilang semasa di kebun tadi.


Malasnya nak ke kedai beli Lighter...Maklumlah Lighter ni penting bagi perokok tegar tapi Segar macam saya ni...tak kan nak cucuh rokok kat dapur pulok...!! Sedang termenung tu triba triba

" Baba...Nur nak keluar jab...gula abis pulakkk...". Wah isteri sudah memberikan jalan penyelesaian masalah besar ...ini peluang baik....

" Belikan i Lighter boleh? Hilang la kat kebun tadi.." Saya tidak menunggu lama.

" Yelah! Rokok tak mau kee?" Isteri sempat perli, maklumlah kalau suruh dia belikan rokok MEMANG DIA TAK AKAN BELI...TAU SANGAT DAHH!! 

......Hampir 15 minit Isteri kembali sambil hulurkan Lighter....Saya tengok lighter...saya tengok isteri +Nur Camelia Huda ...Saya geleng kepala....

" Kenapa pulak awak..." Isteri bertanya bila lihat saya resah dan gelisah melihat Lighter tuuu......

" Saya taulah Awak suka Pink!! Kot ye pun jangan lah beli LIGHTER WARNE NIIII........MALU SAYA KENA GELAK DENGAN KENGKAWANNN......

Huh!! Hilang Mancho kalau guna Lighter WARNE PINK .......Adoooi!!



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.