-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 25 Julai 2013

GEMPAR!! TUNANG AJAK WAT SEK...

PEMBACA

" Nampak macam masalah je mu ni .....".

" Aku dok penin ngan tunang aku ni..."

" La...nape pulok...dia ada kekasih lain ke".


" Dokkk! Masalah ni berat nanang ...aku dok sangke jadi lagu niii...".

"Masalah mende pulok...cer kabo...".

"Aku cite ke mu je ni...mu jangan kabo ke orang laing pulok..."

" Wah berat nanang ni!! Okehhh....."

"Gini...tunang aku tu sibuk ajak wat sek....aku ni mu tau la...mok ayoh ustaz dan ustazah...tak kang aku nak wat mende dok molek..."

" HAAA!! Mu biar betul...tunang mu ajok wat sek ".

" Sedih aku mu tau dok!! Dok sangke tunang aku ajak wat sek...dok sabo tunggu nikoh dohh"...

" Masalah berat tunangmu ni...".

"Mu pandai wat sek?..." 

" ISKK!! TANYA SOKLANG TU PULOKK..."

" La...dah bukang mu dok kabo main wat sek ngan awek mu kelmarin...ajo aku gokkk...".

" Isk! Bila masa pulok aku kabo aku wat sek kat muu...."

" Kedekut ilmu mu ni....macang aku dok tahu mu selalu wat sek ngan awek mu..."

" Ahh! Mu jangang tuduh bukang, aku sepak kang...."

"Tuduh mendenye...bak sini enpon muuu..."

Setelah diberi Handphone.......

"Ni mu tengok ni...kang mu main wat sek niii..." Kata Wan Husin bin Wan Kasim sambil menunjukkan satu icon dalam handphone Wan Kadri bin Wan Jusoh......


"LAAAAAAAAAA...INI WASSUP!! 


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.