-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 27 Januari 2013

SKETSA - BERITA DARI KUBUR Lot 231

PEMBACA
"Bengang aku kali niii......Ada juga aku pergi bom pusat daftar PQR kali niii."

"Kenapa ni arwah Ramli? Lain macam saja niii......"

" Ni ko tengok daftar pemilih ni...nama aku tak adaa......masa mengundi nilah kita dapat keluar dari siniii....tak tahan aku asyik kena balun ngan malaikat ajaa...."


" Ala...keluar pun setakat undi aja...lepas tu kena masuk sini balik....mana leh lariii ,itulah kooo.....masa kat dunia tak ingat akhirat kan dah menyesal........."

" Jangan nak bebellah....aku risau niii....nama arwah anak aku ada plak....ko dah semak kee?" .....




"Aku? Huh! Siap dapat kad UCAPAN LAGI PM ...Ko aderr!! Ala....ko salah letak alamat kot, tak pun IC biru  ko dah dapat dikesan PEMANTAU......."


"Mana ada aku tukar!! Nama Ah Chong dan Muniandy ada.....ni aku tak puas hati ni.....lagipun inilah no lot kubur kita mana ada tukar tukar macam di Pengerang tuu..."

"Alaaa..sempat lagi ko nak semak....esok pepagi lepas soal siasat dengan malaikat ko pergilah pejabat PQR .....tak pun ko jumpa sendiri dengan Timbalan dia yang nama Wan ...eh!! Tersebut pulak nama.......Hahahahahaha

Adaptasi kisah dari sini




0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.