-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 17 Disember 2012

SHILA AMZAH BOLEH MALU

PEMBACA
  Sharnaaz Ahmad dikatakan cemburu apabila kekasihnya Shila Amzah menyanyi bersama Taufik Batishah dalam Anugerah Planet Muzik 2012 sabtu lalu. 

Tapi disebabkan ayat Shila Amzah ini......
“Saya lupa nak cakap terima kasih pada cinta hati saya, dia merajuk sebab saya nyanyi dengan Taufik Batisah tadi sebenarnya, saya tak tahu mana dia pergi, " Suasana menjadi kecoh dengan perang Sharnaaz di Twitter ekoran kenyataan dari Shila ini yang rasanya cuma BERGURAU. 


DEK TERTEKAN DAN TERSEDAR dari lamunan keculaparan dan kelaparan hati Sharnaaz dengan para peminat, maka DI KATANYA TWITTERNYA DIGODAM .......

ADUHHH!! MUDAHNYA MENSELESAIKAN MASALAH.......Rupanya Sharnaaz TERUS DISERANG LAGI SEKALI ......nasib baik TIDAK BETUL BETUL DIGODAM OLEH PEMINAT ....baca dan nilai ayat ini


Sekarang orang tak pertikai sikap panas baran Sharnaaz tapi orang pertikai DIGODAM........lawak lawak lawak........

Pada artis artis lain, janganlah bodohkan peminat dengan ALASAN MENGARUT NI.....Kesian Shila Amzah kan kan kan kan
 
 Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
  SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
 POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
 PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.