-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 17 Disember 2012

SKANDAL YANG SEDAP

PEMBACA

Dengan kemudahan media sosial yang hampir dimiliki oleh semua manusia iaitu Facebook dan Twitter, kejadian  atau kisah skandal yang lebih dikenali sebagai  hubungan sulit seakan bercambah dan bercantum tanpa boleh dikawal. Skandal ni boleh terjadi dan dialami oleh sesiapa saja termasuk yang berpangkat mahupun cuma pegang tongkat......Juga  terjadi skandal pada yang belum bersuami isteri, sedang bersuami isteri dan akan bersuami isteri .

Jika ditanya........

 DIA TIDAK  mahukan Skandal ......Dia normal

Dia  mahukan skandal .........Dia SPARANORMAL

Dia BANYAK SKANDAL ............Dia PARANORMAL .......miahahaha

Kenapa orang nak pada skandal?? Apakah hebat sangat skandal ini hingga boleh menyebabkan PERCERAIAN, BALING periuk belanga, baling Iphone dan sebagainya...Apakah sebabnya??

JAWABNYA CUMA SATU........IAITU SEDAP!!  Skandal ni macam kita makan juga, jika kita makan satu makanan tu RASANYA SEDAP ....pasti kita tak berenti dan nak lagiii
. Sedap disini bermaksud dari segi percakapan,perbuatan dan aksi aksi ......sebagai contoh, jika dengan isteri yang sah banyak perkara kita JARANG DAN MAMPU KONGSI ......tetapi jika dengan SKANDAL semua serbi kita dapat kongsi dan luah dan mungkin keluarkan eh!!
 
Tapi tahukah kita, satu satu hubungan itu tidak dikira SKANDAL selagi tidak diketahui oleh orang lain. Seperti juga kita tidak BERSALAH JIKA MEMANDU TANPA CUKAI JALAN ..Kita didapati bersalah setelah DISAMAN kerana memandu tanpa cukai jalan. Katakan anda pergi ke Kuala Lumpur dan balik semula ke tempat asal anda tanpa jumpa seorangpun polis trafik atau JPJ yang menahan anda, kan tidak salah tuu...hahaha

Begitu juga dengan skandal, orang yang ada skandal TAK KAN DIA NAK KATA SALAH walaupun dia tahu perbuatan itu salah. Menjadi SALAH jika skandal itu diketahui oleh orang atau pasangan masing masing. Lebih salah jika skandal tu melibatkan orang kenamaan dan dikenali ramai macam...er.........er...........er...Chua Soi Lek EHH!!!

Akhir kata......ANDA ADA SKANDAL??

 Photobucket
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.