-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 8 November 2012

Ayat power

PEMBACA


Polis : Apakah nama encik ?
Pemuda : Saya tak ingat la
Polis : Okay , jadi encik tinggal dimana ?
Pemuda : Saya tinggal dengan mak saya
Polis : mak awak tinggal dimana ?
Pemuda : Mak saya tinggal dengan saya
Polis : Awak berdua tinggal dimana ?
Pemuda : Tinggal bersama sama
Polis : Rumah awak berdua dimana ?
Pemuda : Sebelah rumah jiran saya
Polis : Rumah jiran awak dekat mana ?
Pemuda : Kalau saya bagitahu encik , encik mesti tidak percaya
Polis : Bagitahu sajalah
Pemuda : Rumah jiran saya di sebelah rumah saya
Polis : #@$%^&*

..............

Ketam ketip kuku kakinya.
Kawan karib Ketam, Kodok , kata kepada Ketam,”Kenapa kau ketip kuku kaki kau Ketam… kenapa?”
Ketam kata, “Kuketip kuku kakiku kerana kuku kakiku kelurut.. kakakku kata, kalau kuku kelurut, kita kena ketiplah!”
Kodok kentut kekeliruan.
Kodok kata kekeliruan,”Kadang-kadang kalau kukuku kelurut, ku ketip keluar kudis, kenapa?”
Ketam ketawa , Kah..kah..kih..kih..Kuh..kuh..kuh!! Kodok..Kodok ..kenapa kadar kebodohan kau keterlaluan?”
Kodok kata kepada Ketam, “Ketam. Kenapa kau ketawakan ku?”
Ketam kilas, “Kelakar.”
“Kelakar ke kurang-ajar?” kata Kodok .
Kerana kemarahan Kodok keterlaluan, Kodok ketuk kepala ketam kuat kadar kilat.”kelekuk !”
kepala Ketam kehancuran kerana Kodok ketuk.
Ketam kata, “Kodok.. Kodok.. kenapa kau ketuk kepalaku? Kan kini kesakitan.”
Kesian kat Ketam. Kerana kurang ajar, kepalanya kena ketuk.

NURKILAN- AdamJomgelakFM

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.