-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 19 Oktober 2012

PETUA TOK KETUA

PEMBACA

SAKIT PALE? 

Sakit kepala ni ramai dikalangan kita alami. Dia datang tak kira masa, tak kira tempat. Sukati mak ayah belah ipar dia je. Kalau sakit kepala ringan takpe, lepas makan pil sakit kepala dua bijik hilang le sakit kepala tu. Ini tak, sakitnya punylah kuat... Rasa macam nak terjun lombong je. Bagi yang mengalami masalah ni, jangan bimbang. Pasangkan lagu rancak, mcm lagu metal ke.. Lagu bankpes kee dan lakukan senamrobik selama tiga puluh menet tanpa henti. Selepas selesai senamrobik, cer pergi kat dinding dan lakukan lompat setempat sambil kira 1 hingga 10. Bila sampai bilangan 10 je, HOBEN kepala ke dinding sekuat-kuat hati tanpa rasa ragu-ragu mahupun cagu. Ulang langkah ini selama 5 ke 10 menet. 
TAPI AWAS! Lakukan amalan ini dengan pengawasan pengawas perpustakaan atau pengawas bulan sabit merah untuk mengelak dari cedera parah...

PETUA HILANGKAN TAHI.....

Dapatkan beberapa keping kertas pasir dari gred yang halus hinggalah gred yang kasar. Bancuhkan sedikit kapur sirih bersama dua penutup penuh klorok, pastu celup kertas pasir tersebut dan sapu rata kat muka. Mula2 guna kertas yang paling halus dulu, kalau tak berkesan, baru gunakan kertas pasir yang lebih kasar... Peringatan! Mulakan dengan bacaan 'Bismillah On'

selain dapat menghilangkan tahi lalat, ianya juga dapat membersihkan daki-daki dibadan... 
Betul bang.. Saya tak tipu.... Heheh.. 

PETUA ANAK JADI TERBILANG sampai susah nak bilang punya pandai haha

Mempunyai anak yg cemerlang dtgnya dari ibubapa yg gemilang... Meh kita cuba tips nih... "Sharing Is Caring"


NURKILAN- EDITOR NUR 

Photobucket

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.