-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 17 Oktober 2012

KAMAL AFFANDI HASHIM -JOM DOA

PEMBACA

Seperti kata Ustaz Azhar Idrus -Nak buat pahala dan beramal ni sebenarnya MUDAH DAN TIDAK SUDAH ....tetapi ramai yang TIDAK MAMPU LAKUKAN .....Benar juga kan, teruskan membaca artikel ni moga moga kita dapat beramal dalam internet ni.

Kamal Affandi Hashim , rasanya semua kenal dengan Aktivis Masyarat ini yang banyak membantu kita terutama dalam hal melibatkan jenayah. Tapi yang paling mengharukan penulis semasa beliau sakit dan sedang menjalani rawatan sekarang ni , beliau tidak minta kita membantu ...tetapi sebagai aktivis awam yang disayangi semua ..banyak pihak yang membantu meringankan beban beliau ,dai kalangan blogger sendiri, kakitangan Hospital termasuk juga ahli ahli korporat dan politik. 

Betulkan kata orang ni buat baik dibalas baik, kita yang jauh ni cuma BOLEH DOAKAN BELIAU AGAR CEPAT SEMBUH DAN DAPAT BERKHIDMAT DENGAN MASYARAT SEPERTI SEBELUMNYA. 

Tapi kredit paling tinggi kita berikan pada Mazidul Akmal Sidek yang sudi berkongsi cerita dari awal hingga kini..Rujuk sini untuk tahu kisahnya...

KLIK SINI 

Photobucket

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.