-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 18 Oktober 2012

DJ KOMENTOR SHAM vs EDITOR NUR JOMGELAKFM

PEMBACA
KATA DJ KOMENTOR SHAM.....


Lapuran Sukan Tempatan...
~ antara Kelantan dgn ATM...mana korang suka????...msti ramai yg suker Kelantan kan?? kan??
aku lagi suka ATM....... sebab boleh keluar DUIT wakakaka walaupon susah nak amik....— at MEPS


KATA EDITOR NUR PULOK! 


PETUA JOMGELAKFM@
PERUT KEMBUNG MASUK ANGIN..

Sakit ni memang problem. Tak bole tido mlm dibuatnya. Apa yg kita perlu buat ialah amek jarum peniti dengan kuantiti yg byk dan tusuk2 kan jarum2 tu di permukaan perut anda yg bajet comel tu.. Bior sampai penuh permukaan perut tu lagik bagus.. 
Mengikut siasatan pakar saintis yg belum dpt sijil.. Ianya bertindak untuk membuang angin dlm perut kita secara maksima...
JANGAN cabut jarum tu sampai subuh untuk mendapatkan hasil yg sgt berkesan dan membanggakan!.. Cer tgk gambor ni... Dia buat petua ni lah sampai perut dia jd cenggini...!

Selamat mencuba... Errrr... Cubalah kalau rasa selamat... Miahahaha!

ANDA TAK PERLU KATA APA APA.....HAHA 


Photobucket

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.