-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 25 Jun 2012

HADIAH MENARIK UNTUK DIMENANGI

PEMBACA

Sertai pertandingan kami dan anda berpeluang memenangi hadiah bernilai RM50 (Walaupun kecil tapi kalau anda sengaja minta dekat orang mesti susah nak dapat kan!).

Syarat Utama.

-MESTI TAHU MEMBACA DAN MENULIS miahahaha.

- Mesti LIKE FANPAGE kami  Klik Sini

- MESTI "Share" Link pertandingan ini pada wall anda -Tak susah Klik SHARE Button saja. 

Tak susahkan syaratnya,cuma kena usaha sikit saja,iyalah bukan mudah nak dapat RM50 dan kami pun memerlukan kerjasama anda, Anda tolong kami kami tolong anda ,adil kan?


Maklumat pertandingan 

- PERTANDINGAN INI BERMULA SEKARANG DAN AKAN TAMAT PADA : 28Jun 2012 (12malem)

-SILA ISIKAN DIALOQ @ ayat Menarik tentang gambar yang dicadangkan dibawah dengan merujuk pada suasana atau tajuk gambar diberi.

-ANDA PERLU KOMEN dan  SERTAI PERTANDINGAN INI MELALUI BLOG KAMI  bukan di laman sosial lain seperti Facebook @ Twitter . Kami akan pilih pemenang melalui Blog JomgelakFM sahaja.  JANGAN RISAU ANDA JUGA BOLEH TERUS KOMEN MENGGUNAKAN FACEBOOK ATAU TWITTER SAJA DI BLOG KAMI. Mudah saja !


-Untuk mengelakkan kesesakan trafik ,anda cuma perlu KOMEN untuk AYAT Dialog sahaja! Selain dari itu pihak kami akan padam

-PEMENANG AKAN DIPILIH BERDASARKAN JUMLAH LIKE TERTINGGI (250 like minimum) DALAM KOMEN YANG DIBERI ....Jika komen atau ayat dialoq yang anda taip dapat LIKE 251 keatas.  maka anda layak sebagai pemenang dan berpeluang memenangi RM50.

-ISU BIASA, Agak susah nak dapat 250 like? Mudah saja, cuma perlu rajin sikit dan tak sampai 5 minit pun anda boleh lakukan, lagipun kena usaha sikit saja nak dapat RM50 kan kan kan hahaha. 

Pertamanya anda boleh Share link kami ini  pada wall anda yang membolehkan rakan rakan anda sertai pertandingan ini (Ajak mereka bersama) 

Kedua, Anda boleh Share di KONTI JomgelakFm kami, kerana disini KAMI ADA 100K Ahli, senang sangat nak dapat 250 like jika Ayat anda tu menarik 



DAH FAHAM KAN, Jom Sertainya ......dengan rujuk gambar dibawah.


-TAJUK- Suasana di pusat Bowling bukan dipusat bandar atau pusat perut


Contoh Dialog yang kami sediakan, UBAH DIALOG IKUT KREATIVI ANDA



Photobucket

Email kami untuk pertanyaan- Anitahubpages@gmail.com

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.