-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 19 Mei 2012

SKETSA JOMGELAKFM- Siri 2

PEMBACA
NOTIS AM -Merujuk Sketsa Siri 1 Disini

Setelah pengkebumian Tok Batin selamat dijalankan, Bidin bergegas mahu ke Pekan untuk Lepak dan minum  dengan menumpang Bas. Oleh kerana bas belum sampai maka tunggulah Bidin ditepi jalan sambil ditemani seorang Wanita Seksi yang memakai skirt pendek dan ketat yang "BIDIN MACAM KENAL" kerana semasa pengkebumian Tok Batin tadi wanita itu SEIRAS dengan anak Tok Batin tetapi berpakaian sopan dengan bertudung litup yang tidak meletup. Siap menangis nangis lagi di Pusara ayahnya .
Apbila bas sampai, Wanita itu cuba untuk naik bas, tetapi TERSANGKUT KERANA SKIRTNYA TERLALU PENDEK, dia cuba turunkan zip skirtnya sedikit untuk memberi ruang pernafasan untuk melangkah..Eh! Tetap tidak berjaya juga dia angkat kaki ke tangga bas. Wanita itu turunkan lagi zipnya ke paras pertengahan bahaya, cuba naik lagi sekali, Eh! Tetap tidak boleh sehinggakan Bidin yang berada dibelakangnya sudah mula resah dan gelisah. Oleh kerana dah terlalu lama dan pemandu bas pun dah bunyikan hon supaya cepat, Wanita itu terus tarik zipnya ketahap MAKSIMA Bahaya dan cuba untuk pijak tangga bas EH! TIDAK juga boleh! Oleh kerana marah dan geram BIDIN pun mengangkat wanita itu masuk kedalam bas ,maka apa lagi MARAHLAH WANITA ITU PADA BIDIN , " KUHANG HAJORR!! berani awak MERABA SAYA yang seksi ni? AWAK INGAT SAYA NI RUBBER STAM KE? " Saya meraba kira ok lagi, tapi AWAK BUKAK "ZIP" SELUAR SAYA BERKALI KALI TADI MASA NAK NAIK BAS LAGI TERUK!" Jawab Bidin menyebabkan Wanita itu terasa macam nak TIDUR dalam bas miahahahaha. 
Kebetulan dalam bas sesak dengan penumpang dan Bidin terpaksa berdiri dengan kedua kakinya sendiri miahahaha.Berdiri disebelah Bidin pula ada sepasang suami isteri dan wanita seksi tadi berada didepan Bidin . Bidin dapat lihat dengan jelas  yang suami  itu  MERENUNG hingga bergoyang goyang kedua belah telinganya kerana ASYIK dengan wanita seksi didepannya. Isteri nya juga TURUT MERENUNG TETAPI bukan Wanita tersebut tetapi merenung SUAMINYA ! TIBA TRIBA Wanita seksi tersebut MENAMPAR DAN MENSEKEH KEPALA SUAMI itu dengan sekian kali sambil berkata " KUHANG AJORR, berani u meRABA I yang seksi ini?? U ingat i ni Rubber stam ke ha!". 
Akibat malu dan merasa bersalah suami itu berkata pada ISterinya " I tak raba pun sayang! Percayalah ". " I percaya cakap abang sebab i yang RABAKAN wanita itu tadi" Jawab isteri selamberr menyebabkan Suaminya dan Bidin Tertunduk maluuu.
JUMPA SIRI 03 miahahaha. 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.