-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 16 Mei 2015

PANAS! VIDEO BAYI "MUKJIZAT " YANG JADI VIRAL

PEMBACA

Memang ramai yang tidak percaya,memang ramai yang percaya KUASA ALLAH ITU mengatasi segalanya...Terpulang pada pendirian anda setelah menontonnya nanti.
Inilah video yang menjadi viral kerana ramai pengguna PERTIKAI kebenarannya, tapi tiada seorangpun yang bertanya diri sendiri.....

Samada benar atau tidak video dibawah ni......adakah KITA LEBIH DEKAT PADANYA? Atau kita makin JAUH PADANYA......?

 Kita sebenarnya lebih suka MEMPERTIKAIKAN APA YANG DILIHAT dari kita mempertikaikan AMALAN kita sendiri padanya.....betul tak?




Bayi Ini Bernama Ali Yaakob,Tinggal DiSebuah Daerah Yang Bernama Dhaghistan, Rusia Barat.
Kisah Bermula Apabila Setiap Kali Dalam Tempoh Seminggu Bayi Kecil Ini Akan Meraung Kesakitan Dan Menagis-nagis, Berlanjutan Hingga Dokter Pun Tidak Mampu Menghentikan Demamnya , Setalah 20 Minit Berlalu, Biasanya Akan Ada Keluar Ayat-Ayat Al-Quran Dan Juga Hadith Daripada Tubuhnya ...Subahanallah !! Dan Jurusan Daripada Kejadiaan Ini Telah Ramai Orang Datang Kerumah Bayi Tersebut Untuk Menyaksikan Kesahihan Kejadian Itu. Ramai Yang Mengatakan Bahawa Bayi ini ( Ali Bin Yaakob ) Merupakan Mukjizat Dan ALLAH Ingin Menyampaikan PesananNya Kepada Kita Semua Agar Banyakkan Beramal KepadaNya Setiap Masa Dan Waktu Yang Diberikan Kepada Kita . 

Kita Sama-Sama Mempertingkatkan Iman Kita KepadaNya Dan Mendoakan Juga Agar Bayi Ini Sihat Walafiat ..
Amin ....
Lazada Philippines #jadiviral #jadi hashtag viral #kantoi #kantoiidentiti #jomgelakfm #mudahterhibur #kantoiseranggoogle #seranggoogle

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.