-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 10 Mei 2015

BILA ISA SAMAD TELEFON PENGERUSI TABUNG HAJI...apo kono eh jang!

PEMBACA

"HANG SAPA? Nomboq tak dak dalam list tepon aku niii.......boh penampag sat gi tepon memalam niii......."


" Den ni, Iso sepupu Rosmah...kot tak konal memang cari pasal la ekau......"

" Err...hehehe....Tan Sri...tak prasan,maklum lah dok kalut ngan tabung haji la ni "

" Den tau,tu pasal nepon ni haa....buek bodo yo ,kot ekau buek bijak pun nampok cam bodo yo...samo yo...

" Tak tau nak habag lagu mana Tan Sri, kantoi segala dah ni...depa dok tikam depan belakang bag hang....jenuhh "

"Bondo camni kita kona hadapi...den dulu camnilah gak ,lagi teruk terkono sampai kengkawan kato den nak jual Felda...bangang ko apooo,tapi sobonarnyo memang pun hahaha "

" Tapi Tan Sri boleh kalih, hat ni tak leh kalih dah, depa serang semacam ...peninn ooo"

" Saboo...dalam tokanan kuek camni, ekau kurangkan berjemur tongah paneh...itam amek den tengok ekau sekarang.....poi melancung koo...lamo lamo mereka lupo la tuu...kita monang laiee....hahahaha"

" Tak larat dah Tan Sri Oii....rasa nak letak jawatan niii,biaq pi kat depa la nanti "

" Ekau jangan ambek tindakan bangang camtuu... sekarang ni tinggal den, Ahmad Maslan, Hassan Malik dan ekau yo yang NAMPAK BANGANG.... kito kono pertahankan kebangangan kitoo,baru jadi terkonal .....sekarang ni orang cari yang bangang cam kito nilah...."

" Errrr,baik Tan Sriii......... " Azreez terkedu dan terdiam .........

INI CUMA SEBUAH SKETSA untuk hiburan dan kejadian ini tidak terjadi errrrrr.......ciyabott!


Lazada Philippines #jadiviral #jadi hashtag viral #kantoi #kantoiidentiti #jomgelakfm #mudahterhibur #kantoiseranggoogle #seranggoogle

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.