-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 16 April 2015

DENDAM NOBITA -TERHEMPAS TUBUHNYA KE BUMI.......

PEMBACA

"Kau nak apa ? Cakap.....aku boleh bagiii........" Pertama kali perasaan takut menguasai dirinya,sedangkan selama ini dia tidak pernah takut akan sesiapa....tapiiii....kali niiiiiiii


"Tuan ingat ,tuan kaya boleh beli segalanya..baik! aku nak nyawa tuan...." Perasaan dendam yang dipendam lama tidak mampu mengubah akal fikirannya lagi....dia sudah tekad!

" Jangan.....don't do this....kita boleh bincang ." Rakan dia yang juga ketakutan cuba mengawal keadaan .

"27 tahun aku menanti .....aku sabar .....jangan risau tuan,malah tuan patut bersyukur kerana tuan TAHU AKAN MATI hari ni...orang lain ternanti nanti....hahahahaha " Dia ketawa tanpa ada perasaan belas....Wajah emaknya .....wajah ayahnya yang DIKHIANATI bermain difikirannya.....hidup emak dan ayah tersiksa dan derita disebabkan SI DIA yang SUDAH BERADA DIDEPAN MATANYA.

"Janganlah.....tolong......aku janji...aku tak akan kacau ko lagii......berapa ko nak aku bayar " Kata dia yang masih cuba merayu.

"JANJI? Itulah yang tuan janji dengan mak? dengan Ayah dulu? Tapi apa mereka dapat disebabkan JANJI kamu? Mereka kamu HUMBAN KEDALAM PENJARA.......kamu gunakan kuasa kamu, kamu gunakan duit kamu untuk hancurkan seluruh keluarga kami......." Dia membongkar sejarah silamnya dengan penuh dendam.

" Jangan .....jangan........." Cuma itu yang mampu diucap setelah melihat rakan rakannya tidak berdaya untuk bangun kerana telah dicederakan....

"Hahahaha......kita bertemu dineraka......kita bertemu disyurga........" Matanya melihat gadis itu terus cuba ketawa.......matanya melihat gadis itu menekan pedal ke bawah.....

Dia cuma mampu pejamkan matanya sambil menanti mereka TERHEMPAS KE BUMI.......dia mula menyesal namun terlewat...dia mula mengucap dalam risau.....risau bukan kerana memikirkan GADIS ITU LAGI......

Risau kerana apabila TERBUKA MATA  KALI KEDUA NANTI , dia cuma perlu MEMBERI JAWAPAN .......

Man Rabbuka?.........Man Nabiyyuka?.......




Lazada Philippines #jadiviral #jadi hashtag viral #kantoi #kantoiidentiti #jomgelakfm #mudahterhibur #kantoiseranggoogle #seranggoogle

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.