-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 10 Mac 2015

SHAFEE ABDULLAH DAH MULA KANTOI ......SEKEJAB CUBIT PUTING SEKEJAB TAK ADA

PEMBACA
Inilah jadinya apabila seorang murid terpengaruh dengan kartun Madagascar,sampai soalan pun ditulis camtu....

#kantoi
#jadiviral
Tertarik dengan berita tentang isu cubit puting oleh peguam yang semakin hitam wajahnya ini ,TS Shafee Abdullah....


Dalam pendedahan awal, dia mendakwa dalam keterangan yang dibuat  secara lansung, Anwar mencubit puting Saiful, kemudian setelah ditekan pelbagai pihak kerana mendakwa DALAM KETERANGAN TERTUTUP ITU TIADA "Aksi cubit puting  dalam rekod mahkamah, dia berkata...Saya tidak menokok cerita ,lalu berkata "SEMUA ITU merapu dan menyalahkan pihak media "....

Sebab tu penulis sebut sebelum ni, lagi dia bercakap lagi MEMBURUKKAN KEADAAN , lebih baik diam untuk selamat...itupun kalau boleh diselamatkan lah......

Baca ....
Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah menafikan beliau menokok tambah cerita dalam kes Liwat II melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Katanya sebagai peguam kanan beliau tidak melakukan kesalahan sebegitu.

Peguam pendakwaan dalam kes itu menegaskan bahawa terdapat bahagian menyebut Anwar "mencubit-cubit puting" bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan dalam penghakiman di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

Peguam lantikan kerajaan dalam kes itu mengulas laporanMalaysiakini bahawa semakan transkrip mahkamah bagi prosiding tertutup (in camera) mendapati tidak ada insiden mencubit itu.

“Laporan kamu merapu,” katanya ketika ditemui semalam.

“Inilah sebabnya saya tidak mahu diwawancara olehMalaysiakini. Perkara itu ada dalam penghakiman Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur. Kamu baca atau tidak.”

Dalam ceramah pada 17 Februari, seminggu selepas Mahkamah Persekutuan mengekalkan sabitan dan hukuman penjara ke atas Anwar, Shafee berkata: “Anwar mencubit-cubit dia punya puting”.

Shafee menceritakan perkara itu yang didakwa berlaku sebelum kejadian liwat kepada hadirin di ceramahnya di Kelana Jaya, yang disiarkan secara langsung.

Malaysiakini menyemak transkrip mahkamah bagi prosiding tertutup itu dan mendapati tiada insiden itu disebut.

Satu-satunya bahagian yang menyebut tentang puting Saiful dalam kes itu ialah apabila doktor Hospital Kuala Lumpur memberi keterangan menggunakan swab kapas untuk mendapatkan sampel dari putingnya.

Shafee sebelum ini mempertahankan kenyataan itu dengan berkata rekod rayuan kes itu harus dibaca secara keseluruhan dan “begitu jelas sekali keterangan itu”.
SUMBER SINI 

Lazada Philippines #jadiviral #jadi hashtag viral #kantoi #kantoiidentiti #jomgelakfm #mudahterhibur #kantoiseranggoogle #seranggoogle

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.