-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 15 Februari 2015

GEMPAR !!! DOKTOR KANTOI DAN MALU BESAR DITEGUR MUFTI PERLIS........

PEMBACA
Kenangan Amy Search dan Allahyarham #tokguru
#TGNA
Kadang kala orang yang menyapu sampah itu lebih mulia dari seorang seorang doktor yang tidak semua orang mampu MENJADI DOKTOR tetapi mampu menjadi pekerja biasa......
Apabila namanya jadi sebutan dan #viral, barulah dia sedar kesilapannya ...bacalah kisahnya dibawah yang membuktikan DR ini sedang menerima hukuman DUNIA dari sikapnya yang tidak langsung memaparkan imej seorang MUSLIM TERPELAJAR.

TEGURAN DR MAZA .......

Saya tidak kenal siapa orang ini, tapi sejak sekian lama saya dimaklumkan betapa buruknya bahasa dan budi seorang yang menyandang jawatan doktor perubatan di sebuah hospital kerajaan. Terlalu buruk bahasa dan akhlak sebagai seorang ahli perubatan. Kementerian Kesihatan harus memandang serius kes yang seperti ini.
TG Nik Abdul Aziz telah meninggal. Semua pimpinan politik termasuk Presiden UMNO DS Najib Tun Abd Razak mengucapkan takziah dengan penuh santun dan menziarahi jenazah. Namun lain pula tingkah pembela Ulama Muda UMNO ini.
Diharapkan rakyat Malaysia mengelakkan diri dari bersikap seperti ini di media sosial. Tunjukkan sikap kita sebagai manusia, apatahlagi sebagai muslim.






Kesannya ......semua terpaksa di hide atau dipadam pada wall FB Doktor ni.....Ini dalam FB dia masih boleh tutup ,macam mana pula kehidupannya dengan masyarakat yang rata rata sudah mengenali dirinya? 

Jangan ingat setakat mohon maaf orang boleh terima....anda lah ANTARA perosak Parti sebenarnya!! 




#kantoi #kantoiidentiti #jomgelakfm #mudahterhibur

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.