-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 10 Januari 2015

PANAS!! AWEK MELAYU BERTUDUNG DIPELUK DAN DICIUM PENYANYI K-POP...

PEMBACA
Kabarnya hingga kecoh, inilah PUNCA ZIZAN PUTUS CINTA dengan Emma....adehh!
#kantoi
#awekmelayu
Apabila kita meminati penyanyi tertentu tiada siapa boleh larang ,asalkan tidak tergadai maruah. Apa ertinya bertudung dan membawa imej Islam jika rela dipeluk dan dicium di khalayak ramai?


Kekadang sedih dengan remaja kita yang tergila gila pada penyanyi K-pop hingga lupa batas batas tertentu..anak dara Nur pun tidak terkecuali dan perlu perhatian teliti .........

Tak salah minat penyanyi atau artis tertentu,tapi jagalah sampai tergadai adat dan imej yang dibawa terutama MARUAH DIRI .....




Paling Nur sedih apabila timbul isu macam ni .....ADA PIHAK YANG SIBUK SURUH DELETE GAMBAR diatas atas alasan buka aib ......kalau terjadi  lagi kes seperti ini awak nak salahkan siapa sebab tiada siapa berani dedahkan sebagai pengajaran? Fikir seperti dibawah dik oiii........

 "Kalau macam tu,nanti  pencuri masuk rumah awak, awak diam kan sajalah...tak mahu sebarkan sebab tak nak buka aib pencuri, jadi BERPELUANG LAH pencuri itu mencuri dirumah jiran awak pula...jika jiran awak pula sebarkan tentang pencuri tersebut,awak LARANG dan beri alasan yang sama maka PENCURI ITU MAKIN SERONOKLAH mencuri sebab tak ada siapa nak tegur dia malah awak pula jadi PENYELAMATNYA ......macam tu ke?? 

Ingat dik, ni soal akidah ,jangan sampai nanti KITA TAK BOLEH TEGUR ORANG yang tak sembahyang kerana TAKUT AIBnya terbuka.....adeh!!





0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.