-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 12 Disember 2014

AKSI 18SX TANDAS TERSEBAR... PENDEDAHAN PANAS!!

PEMBACA

Bila didedahkan ada pelbagai bentuk kamera tersembunyi yang diletakkan dalam tandas bagi merakam aksi anda, ada juga beberapa pihak mempertikaikan pendedahan ini.....

Pada mereka mana mungkin orang nak tengok rakaman video orang sedang  Uk Uk tak pun Ceng ceng...mana seronoknya, namun kita kena faham ,selera manusia ni ada pelbagai ragam dan gaya, ada yang boleh naik nafsunya dengan skodeng atau mengintai.

Mungkin juga yang mempertikai aksi tandas ini tidak faham bahawa menyiarkan video sebegini sebenarnya melibatkan satu keuntungan dan boleh menjana pendapatan...jadi jangan hairan kalau ada sindiket yang mencari duit dengan cara ini .....

Macam mana?? Mudah saja untuk anda faham...video tandas yang dirakam dan disiarkan dalam laman web mereka pasti akan menaikkan rating blog....bila rating blog mereka naik dan dikenali disitu mereka letakkan iklan berbayar selain menggunakan link berbayar sebelum membolehkan anda lihat video tandas tersebut....bukankah ini semua MENJANA PENDAPATAN PADA MEREKA?? 

Lagipun mereka tidak perlu bayar kos pelakon kerana ANDALAH PELAKON UTAMANYA......letak saja AKSI WANITA DI TANDAS, maka ramailah pembaca akan lihat dan klik.

Nah ........ini penulis beri bukti antara video video aksi tandas yang sedang disiarkan untuk tontonan awam.....




AWAS.....ini antara antara bentuk dan kamera tersembunyi yang digunakan .



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.