-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 15 Ogos 2014

GEMPAR!! MEDIA ISRAEL MENGUTUK POLIS KITA .........POLIS DICABAR ,MANA TINDAKAN!!

PEMBACA
Jangan ada JURANG walau dalam politik,begitu juga BUKTI dibawah ni...harap ada tindakan!
Perkara dibawah ini jika tidak TERSEBAR jangan harap ada tindakan.....Penulis cuma mahu lihat keadilan,kalau anak melayu DISIASAT CUMA KERANA LIKE,macam mana pula anak India dan Cina yang BERI KOMEN MELAMPAU dan mencabar polis ......Lihat buktinya!

Dua hari lalu kita gempar dengan tindakan guru menyiarkan kisah pelajarnya yang  cuma LIKE "I Love Israel" yang mana pelajar tersebut TERUS DISIASAT POLIS, kini penulis tunjukkan bukti, RAKYAT KITA BUKAN SAJA LIKE...MALAH KOMEN YANG MELAMPAU....

Adakah sebab mereka bukan melayu tiada tindakan?? Bukannya penulis nak pecah belahkan kaum, tapiii.....antara LIKE dan Komen ada banyak bezanya....Like tidak semestinya kita suka ,mungkin dia Like untuk membaca PAGE tersebut......tetapi memberi KOMEN itu yang perlu diambil perhatian kerana KOMEN Itu pendapat seseorang......!

Ini yang penulis jumpa dalam Page tersebut......Rata rata yang memberi komen ialah RAKYAT MALAYSIA .

Dengan bangga mereka mengaku rakyat Malaysia yang menyokong Israel.....memang benar mereka bukan Islam dan itu hak mereka untuk menyokong Israel ,tapii berdasarkan komen komen dibawah, ianya seolah mencabar kerana TAHU TIADA TINDAKAN akan DIAMBIL,

Tak kan disebabkan mereka bukan islam mereka diberi layanan istimewa sedangkan mereka memberi komen? Tak kan cuma "Like" pelajar Islam kita diambil tindakan sedangkan pelajar itu tidak beri sebarang komen?

 Bezakan dua persoalan diatas jika anda berpendapat penulis mahu diambil tindakan pada "yang bukan Islam kerana menyokong Israel" 







r Wong i support israel!! this is the news from malaysia. u will get busted if you like ISRAEL page. HAHAHAH.. http://www.thestar.com.my/.../08/12/Penang-Israel-boycott/
Like · Reply · 2 · 21 hours ago

Sreaming Eagle Chong UMNO COME LICK MY BALLS......

akal Mayat I LOVE ISRAEL!!!! HATE MALAYSIA!!!
Ada banyak lagi komen yang menyakitkan hati....tapi penulis juga sakit hati nak siarkan disini.....!

Ini artikel yang menyiarkan berita yang mempertikai dan  mengutuk tindakan POLIS kita oleh media Israel.

Sebahagian komen yang dibuat , komen dibawah ni memanglah penulis setuju SUSAH NAK AMBIL TINDAKAN kerana mereka dari Israel...tapi komen yang diatas tu "RAKYAT MALAYSIA sendiri ...camne tu??


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.