-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 29 Jun 2014

KANTOI PUASA PERTAMA.........

PEMBACA
KANTOI!! Stering belah sana bangg....."

"Boring betul aku, nak tengok Astro mak aku dah konkerr..... "

"Samalah, dah la penat puasa nak gak rehatkan minda tengok katun...Mak aku asyik TV Al-Hijrah jer bosan beb....."


"Apa kata korang ikut lepak kat kedai bapak aku....memacam siaran leh tengokkk".

"Biar betik ko nii.....BATAL puasa ko nanti kalau tipu kami......" 

"Aku tak tipuuu.......meh laaaaaaaaaaa........"


SEBULAN LA KITA ORANG LEPAK KEDAI BAPAK KO KALAU CAMNIII.....

Hehehe....Alhamdulillah! Lengkap sudah puasa Nur sekeluarga hari ni. Hari pertama ni agak meletihkan tapi menggembirakan apabila semua adik beradik berkumpul untuk meraikan hari pertama berbuka dirumah emak.

Tapiii......agak mengejutkan malah memeranjatkan juga apabila petang tadi masing masing keluar untuk ke Bazar Ramadan bagi membeli juadah berbuka.....

Bayangkan dari 8 adik beradik yang rata rata sudah berkeluarga keluar membeli juadah,sampai tak muat meja makan dibuatnya.....betullah kata orang, SILAP MEMBELI DI BAZAR Ramadan ini mengundang kepada  BAZIR Ramadan.....

Nak tambah Bazir Ramadan lagi, apabila semua tanpa segan silu dan bertanya membeli BUAH TEMBIKAI , ada yang beli sampai 3 biji .......bila dicampur semua Nur rasa dekat 25 biji buah tembikai diatas meja tadi..........Mau tak terperanjat!! 

Bak kata En Somi.....muka memasing dah macam buah tembikai kerana sahur pun " KAU DIPAKSA AKU TERPAKSA makan tembikai........" HAHAHADOIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! 


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.