-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 2 Jun 2014

GEMPAR,PANAS ! DUIT SYILING ANDA BOLEH JADI RIBUAN RINGGIT...

PEMBACA
Allah berpesan,rezeki itu akan lebih JIKA KITA KONGSI.....meh baca PENDEDAHAN INI!!

Mungkin ini peluang untuk anda, jangan risau kerana kami bukan nak ajak anda join mana mana bisnes @ peluang MENJANA DUIT yang disebarkan...Mana tahu duit syiling anda itu MAMPU MERUBAH HIDUP ANDA.....ini bukan tipu kami sediakan bukti dan caranya dibawah!
Nampak macam tak logik, tapi ketahuilah TAK SEMUA TAHU bahawa duit syiling yang ada dalam kocek seluar atau dalam tabung anak anda itu  NILAINYA BOLEH JADI LEBIH BESAR dari nilai sebenarnya.......

Percaya tak kalau penulis katakan, duit syiling 50 sen boleh menjadi RM2000 .....nah baca dan cuba ambil peluang dibawah, mana tau ini rezeki anda.

Penulis pun seakan tak percaya bila En. Bos +KANTOI JOMGELAKFM   triba triba telefon minta dibuat KHAS TENTANG ISU INI....rupanya ada sungguhh,bukan setakat duit syiling, duit lama pun boleh laku dan BERHARGA....

Tak kisahlah apapun,janji ini PELUANG untuk anda kerana ianya tidak mengeluarkan modal,anda cuma kena ada duit yang dikehendaki mereka.

Ini blog yang memaparkan maklumat tentang NILAI DUIT SYILING milik anda , penulis kongsikan beberapa petikan dari blog mereka dan anda sendiri boleh baca terus dari LINK yang penulis beri nanti.

Duit syiling 1 sen pun bernilai........adeh! 

Duit syiling 1 sen Parlimen
1967 ------>Harga VF=RM4
1968 ------>Harga VF=RM40
1970 ------>Harga VF=RM90
1970 -Rare- Copper Clad Steel----->Harga VF=RM900
1971 ------>Harga VF=RM2
1973 ------>Harga VF=RM6
1973 -Rare- Copper Clad Steel----->Harga VF=RM25
1976 ------>Harga VF=RM4
1976 -Rare- Copper----->Harga VF=RM1800
1977 ------>Harga VF=RM4
1978 ------>Harga VF=RM2
1979 ------>Harga VF=RM6
1980 ------>Harga VF=RM6
1981 ------>Harga VF=RM4
1982 ------>Harga VF=RM2
1983 ------>Harga VF=RM6
1984 ------>Harga VF=RM4
1985 ------>Harga VF=RM2
1986 ------>Harga VF=RM2
1987 ------>Harga VF=RM2
1988 ------>Harga VF=RM2
Senarai Tahun Keluaran Duit 10 sen Parlimen:
1967 ------>Harga VF=RM0.50
1968 ------>Harga VF=RM0.50
1971 V1------>Harga VF=RM900--->Harga UNC=RM1800
1971 V2------>Harga VF=RM400--->Harga UNC=RM600
1973 ------>Harga VF=FV
1976 ------>Harga VF=FV
1977 ------>Harga VF=RM0.50
1978 ------>Harga VF=RM1
1979 ------>Harga VF=RM0.50
1980 ------>Harga VF=RM0.50
1981 ------>Harga VF=FV
1982 ------>Harga VF=FV
1983 ------>Harga VF=RM0.50
1988 ------>Harga VF=RM3
KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT 

TERKINI DARI LAMAN WEB INI .....KLIK SINI 

Ini pula bukti bahawa penjualan duit syiling sedang berkembang, ada yang tawarkan harga yang KADANG KALA TAK LOGIK pada kita tapi TIDAK pada mereka......



KLIK SINI UNTUK JOIN Groups mereka.

Ada lagi satu tempat penjualan duit iaitu di MUDAH.My tetapi pada penulis agak susah kerana dalam groups diatas anda boleh berurusniaga secara terus tanpa perlu menunggu lama.

Ini lagi satu Fanpage Facebook untuk rujukan anda...paling penting anda perlu rajin membaca dan mencari maklumat .....


Kaki Duit Lama shared Saya Hilmi's status.
Wang syiling jatuh di hadapan seorang lelaki yg sedang asyik mambancuh simen ..melihat logam kecil itu , tangan lelaki itu terhenti melakukan kerja. Tidak menunggu lama , tangannya segera mengutip syiling itu dan dimasukkan ke dalam poketnya. Dia menyambung semula kerjanya.
.
Sekali lagi lelaki itu terpandang duit syiling tidak jauh dari sisinya . Lelaki itu menoleh ke kiri ,kanan dan sekelilingnya.Tiada siapa yang berdekatan dengan nya .Sekali lagi dia terus mengambil syiling itu dan menyimpan dalam koceknya .
.
Tidak lama kemudian , lelaki itu ternampak lagi duit syiling berdekatan dengannya .Pun sama , dia mengambil dan menyimpannya .
"Rezeki aku !" Kata lelaki itu dalam hati .
.
Lelaki itu tidak sedar , logam syiling itu sebenarnya dicampakkan oleh ketuanya dari aras lapan bangunan separuh siap yang mereka bina itu.
.
Sebenarnya ,ketuanya mahu memanggilnya. Puas ketuanya menjerit daripada aras lapan , cuba memanggil lelaki itu yg berada pada aras paling bawah.
.
Namun , jeritan itu tidak mampu mengalahkan pelbagai bunyian mesin pembinaan di kawasan tersebut. Dek kerana itulah , ketuanya itu mencampakkan syilingnya dengan harapan lelaki itu akan mendongak melihatnya di atas. Mudah-mudahan dapatlah dia menyampaikan pesanannya kepada pekerjanya itu.
.
Sayangnya,sehingga habis wang syilingnya dibaling ke bawah , lelaki itu masih belum jugak mendongak ke atas.
.
Lantas , ketuanya itu mengumpulkan serpihan batu kecil yg terdapat di lantai. Satu persatu batu kecil itu dibaling ke bawah.
.
Beberapa kali batu itu mengenai badan lelaki itu . Setelah merasa sakit , lelaki itu mendongak ke atas , melihat dari mana datangnya batu-batu kecil yang menyerang tadi.
.
Barulah dia ternampak kelibat ketuanya yang sejak tadi cuba mencuri perhatiannya bagi menyampaikan pesanan.
.
Sahabat sekalian , Allah sering menjatuhkan rezeki (syiling ) , rahmat atau kesenangan yg tidak terkira banyak kepada kita.
.
Tuhan menjatuhkan 'syiling' itu sbg satu panggilan agar kita sentiasa mendongak ke atas utk mengingati dan bersyukur dengan kurniaanNya. Tetapi , acap kali kita lalai utk 'mendongak' ke atas, sebaliknya terus menikmati pemberian-Nya tanpa ucapan syukur.
.
Seperti kisah ketua dan pekerja tadi , apabila jatuhan syiling tidak berjaya menarik perhatian ,lalu Dia jatuhkan pula 'batu' yg berupa musibah , kegagalan , keperitan dan pengalaman yg menyakitkan. Dan hanya setelah kita merasa kesakitan itu , barulah kita teringat utk mendongak , menadah tangan utk bersyukur mengingati Yang Maha Pencipta kita.(Renungan kita bersama)
.
"Wangikanlah Mulutmu Dengan Berselawat"
Allahumma Sholli A'la Muhammad Wa a'ala Alihi Muhammad

"RAJA SYILING MALAYSIA"





1 Sen 1976 Dijual dengan harga Rm 5000 + post...Ambik kau.



KLIK SINI 

Inilah yang dikatakan duit JADI DUIT .......!

Nah! Anda dah nampak peluang kan, apa lagiii....cepat cari duit SYILING atau duit lama atau duit yang cantik nombor sirinya takpun duit yang PELIK tapi bernilai, mana tau IANYA ADA DALAM RUMAH ANDA sekarang!!

1 Mesej diterima:

kena tengok balik duit dalam tabung tu >.<

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.