-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 19 Jun 2014

CUBA TEKA SIAPA NIII??

PEMBACA

Sangat sedih kisah ni, semoga anda dapat membaca dan meneka SIAPA MEREKA!

"Senyum jer Rut......selalu ko masam mencuka ". Tanya Hawa pada rakannya yang seakan nama Ruth Sahanaya itu.


"Mestilah aku gembira, tak lama lagi aku dapat berehat siang........" 

"Eleh........siang ajer pun, malam kena keje gak kan".

"Oklah tuuu, sekurangnya siang dapat lah aku berehat dan BERSIHKAN DIRI AKU yang selama ni kerja siang malam tanpa mengira waktu..." 

Lama juga Hawa terdiam tak kala mendengar jawapan rakannya itu. Nampak juga seolah Hawa sedang memikirkan sesuatu lalu Rut bertanya.....

"Kenapa Hawa? Ko pun sepatutnya gembira... kan ko juga boleh BEREHAT waktu siang sama macam aku...."

Hawa MASIH DIAM ..... Nafasnya dihelah panjang.... lalu dengan perlahan Hawa berkata...

"Nasib aku selalunya tak sama macam ko Rut, aku rasa setiap kali menjelang RAMADHAN , aku KENA KERJA lebih teruk dari ko, ko cuma kawal bahagian PEMAKANAN , sedangkan aku segala SEGI KENA JAGA..... "kalau dia tak makan pun,dia mengumpat"...!" Kata Hawa NAFSU sambil mengusap badan rakannya iaitu BAHAGIAN  perut!













0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.