-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 18 Jun 2014

BIJAK SANGAT LAH TUUU..........

PEMBACA
Bila abang dan kakaknya nak guna komputer, dia nangis nak guna... tapi tak gunapun cuma DENGKI!! Adeh!
"Tengokkkk! Ada hati nak merokok lah tuuu......" Perli Nur apabila melihat anak bongsu asyik membelek seakan mencari sesuatu dalam kotak rokok En Somi.


"Ibu ni suka bersangka buruk la, kan nabi dah larangg...... Ni ha! Kan mentol lampu bilik aniq terbakar tadi......" Adeh! Kena selepuk dah Nur ngan anak bertuah sorang ni.

" Huh! Kan ibu dah kata nanti baba belikan, ibu dah telefon pesan tadii....." Jawab Nur .

"Iyelah...tapi lambatt......ni Aniq dok cari lah kot jumpe mentolnya tak payah susah susah beliii..... kan JIMAT tu ibuuu"

"Nak menipu la tu, ada lak mentol dalam kotak rokok sayang oiii.... nak PUSING AYAT LAH TU dah kantoiii". Marah Nur pada si bongsu tadi yang masih asyik dengan rokok-rokok babanya......

"Pusing ayat  pe bendanya ibu ku sayang.......... tengok niii.........." Katanya sambil tunjuk kotak rokok dibawahhhhhhhh..........


Adehhhhhhhhhhhhh!! Like father like anak... Loyar buruk.. huh huh!!




0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.