-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 1 Mei 2014

VIDEO DAN GAMBAR KUMPULAN ANTIFA YANG BIKIN KEKECOHAN

PEMBACA

Kami kongsikan BUKTI video dan gambar gambar yang menjadi isu untuk anda nilai dan mencari JAWAPAN  diatas apa yang telah didakwa dan dituduh....disini anda akan nampak KEBENARANNYA...... 
SIAPA YANG HINA AGUNG, HINA RAJA? Siapa yang cakap lucah? Siapa yang cetuskan kekecohan? Siapa yang serang media ? SIAPA YANG SUDAH KANTOI SEBENARNYA??

Saksikan kekecohan dan keganasan yang mereka cipta.....












Penulis beri  satu persoalan menarik " KENAPA kumpulan Antifa ni LARI dan hilangkan diri jika mereka benar benar berniat untuk berjuang untuk bantah GST? 

-Jawapannya kerana mereka memang nak cipta KEGANASAN  dan untuk menarik perhatian atas tindakan mereka, mereka menyerang media kerana media akan menyebarkan BERITA kegananasan yang akhirnya PESERTA yang disalahkan ,bukan mereka!

- Ikut logiklah, kalau berani dan nyatakan bantahan kenapa KUMPULAN INI BERTOPENG? Dan siapa pula wanita yang bersama kumpulan ini? 

- Dalam video diatas, anda telah diperlihatkan  APA YANG MEREKA KANTOI sebenarnya, iaitu mereka FUCK MEDIA, FUCK raja .......sedangkan peserta berhimpun untuk bantah GST...apa kena mengena dengan apa yang mereka laungkan?? 

Sekarang anda dah tahu angkara siapa?? ........... 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.