-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 12 Mei 2014

KANTOI!! ISU NORMAN KRU Kutuk Kelantan

PEMBACA
Apa yang anda tengok? Akhbar ni ke atau yang disana? hahaha
Terkejut dan sedikit teruja juga apabila membaca posting tentang Norman KRU yang mengutuk Kelantan melalui Twitter beliau maklumlah selepas berlalu PRU yang lalu, Norman ada mengeluarkan kenyataan TIDAK MAHU POST bab politik lagi...apa jadi??
Macam penulis beritahu,setiap sumber yang dibaca atau jadi isu itu penulis akan selidik terlebih dahulu.....Rupanya KANTOI SUDAH!

Apa yang kantoi?? Sebenarnya ini Twitt Norman yang lama jika dirujuk pada tarikh yang penulis gariskan dibawah lagipun setelah penulis semak dalam ID Twitter beliau pun tiada kenyataan terkini seperti dibawah cuma yang banyak dikongsi ialah tentang KERJAYA MEREKA 


Ini contoh Twitt terkini Norman, rujuk pada tarikh yang digaris diatas. 

Ianya sudah dijadikan isu semula dan disebarkan melalui beberapa laman web dan blog seperti contoh dibawah dimana posting terbaru ialah pada 12 May 2014. 


-  May 11
norman kru tweet.. "dkt klantan cinema banned. konsert banned,tp jumlah HIV paling ramai" -hm..rsenye dy ni mesti kes xdpt income ni-

- May 11
Norman kru. Go to hell la kau. Mnympah.

Pesanan penulis, kita kena PEKA pada ISU yang kita baca sebelum kita kongsikan, ianya macam nak aniaya orang pun ada,bukan penulis nak menyebelahi Norman, tetapi isu ini sudah lama dan tidak perlu ditimbulkan semula ,mana tahu Norman dah berubah tentang pandangannya berkenaan Kelantan, tak pepasal kita dapat dosa kering.......!!

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.