-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 3 April 2014

TERSEBAR! go to hell untuk Irene Fernandez KUTUK KETUA PUTERI UMNO.....

PEMBACA
Walau sekadar gambar hiasan, ambillah IKTIBAR darinya

Suka penulis nak ingatkan, BERCAKAP TIDAK SEPERTI MENULIS DI INTERNET terutama di laman sosial #Facebook mahupun #Twitter ,kerana apa yang ditaip itu boleh dijadikan BUKTI, kalau bercakap kita masih boleh berdolak dalih jika percakapan kita itu tidak dirakam,yang tahupun mungkin rakan kita yang mendengar tapiii........

PADAHNYA KALAU TERRR LEPAS TAIP seperti dibawah, nak salahkan siapa??

Ingat dan berhati hatilah kerana.......

Sebagai seorang Islam, kita tidak dibolehkan MENGUTUK DAN MENGATA orang lain yang telah mati walaupun dia seorang KAFIR......hal kematian tiada kaitan dengan politik dan tidak boleh dicampur adukkan. Jangan kerana sikap kita ,nama parti yang rosak!

Kedua.......tak kira samada anda cuma penyokong ataupun pemimpin sesebuah parti ,menjaga imej dan maruah parti adalah satu kemestian kerana parti dibentuk dari AHLI. Dari ahlilah parti itu mampu bergerak dan diterima rakyat.........

AKAN TETAPI, KALAU BEGINI SIKAP AHLI PARTI SENDIRI ,penulis KECEWA DAN SEDIH! Kenapa kita hendak politikkan perkara yang melibatkan kematian sebegini?? 

SIAPA YANG DIKATANYA?? Ini infonya.........

'Goodbye' to Irene, but not the end

Everyone who gathered at the funeral ceremony of Irene Fernandez - the 'iron lady' from Sungai Petani and Malaysia’s champion of migrant workers rights - reaffirmed her righteous fight.
SUMBER PENUH DISINI 
AHLI PARTI MANA INI?? INI MAKLUMATNYA


Apa bukti ini kenyataan beliau? Teknologi tidak boleh menipu kerana yang MENIPU ITU MANUSIA....buktinya jika anda klik nama @ azharinazAzman dibawah,anda akan dibawa terus ke Twitter beliau walau ianya sudah dipadam!.

Tapi apakah daya mahasiswa dah delete tweet . Nasib ada screen cap. Puteri UMNO occay.

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.