-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 26 April 2014

TERBURAI!! BUKTI KESILAPAN AHMAD MASLAN APABILA ANAK DIDIKNYA HINA POLIS

PEMBACA

Aibkan pemimpin tak kira dipihak mana penulis tak setuju kerana ini bukan budaya politik yang perlu kita amalkan . Dan penulis juga berharap Polis ambil tindakan yang sama kerana ianya juga melibatkan maruah seorang SELEBRITI yang dikenali ramai. 
Dijelaskan satu persatu , 

-Polis segera ambil tindakan pada individu yang menghina DS Rosmah Mansor beberapa minggu yang lalu berdasarkan laporan polis yang telah dibuat.

-Terkini ,laporan polis juga telah dibuat ke atas Page Facebook dibawah kerana FITNAH DA AIBKAN SATU KELUARGA seperti dibawah, sedihnya gambar edit fitnah DS Wan Azizah diambil dari arwah yang pernah gemparkan kita dengan kisah kubur bercahayanya...

Dari Ayah,isteri dan anak difitnahnya.....manusia apakah ini?? Politik nafsu barangkali.




-Laporan polis yang dibuat.



Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police ) Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia lakukan tugas anda... benteras page palsu dan penipu ni!!!

- Ini antara alasan yang diberi, pada penulis tak kira anda DIPIHAK MANA , anda buat fitnah anda kena tanggung untuk dijadikan pengajaran ...LAGIPUN ANDA SEBENARNYA JUGA MENGHINA POLIS kerana mengatakan polis tidak berani ambil tindakan ....

Blue Wave Army Polis takkan ambik tindakan keatas BWA.

Blue Wave Army Tak payah susah payah nak lapor polis atau saman BWA. Dah sah-sah kami ada imuniti dari pihak kerajaan. Kesian macai Anwar.

Mohamad Synyster Jasnizam Jangan terpedaya dgn page ni,org pr sendri yg buat ntuk lagakan melayu..cyber trooper umno dan pr ni orang yg sama..dia ni dua-dua belah pon makan gak.

Merida Adeana Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police ) sila buat kerja ..jgn jadi polis hina

Yani Sharif-l Saya rasa ni bukan page pro BN...keji sungguh bahasa dan statement yg digunakan..gambar dan nama siapa lah yg telah jadi mangsa propanya..maaf admin...anda biadap!

DIA DAH KANTOI untuk dibuktikan siapa dirinya sebenar.

Blue Wave Army Admin rasa Penembak Tepat ini macai RBA paling bodoh sekali. Semua orang pun boleh invite rakan FB untuk Like apa-apa pages. Hehe ada akal guna.

Keramat Durjana ko tu yg bodoh lagi bangang. mmg la semua org boleh invite friend utk like apa2 page, tapi kalau tu page dia, dia akn ada "his/her new page".
Like · 2 · 22 hours ago

- Pengakuan salah seorang ADMIN mereka yang sbenarnya "LEBIH MENCURIGAKAN".


Tetapi jika anda klik link YANG DIDAKWA DIBAWAH, Page itu TIADA....apakah dia cuba menipu?
- Page aku buat takde posting pon lagi nak buat2 fake page tapi takde sedajal mengfitnah dr wan azizah 
Ni page aku (https://www.facebook.com/bluewavearmg

- Siapa Selebriti yang terlibat tanpa pengetahuannya?? .....Ini identiti selebriti Syasya Solero yang telah digunakan demi fitnah .....so apa lagii.......RAMAI DAH TERPALIT ni? Tindakan segera perlu diambil demi kebaikan semua pihak.

Prince Nub mohon Syasya Solero buat laporan polis kerana ada orang guna gambar anda untuk menabur fitnah

Muhammad Zaid Farhan Cibai pnya admin nk buat naya org,jom buat repot polis ramai2

Md Nur Aqmal's Dah syasya solero pulak .

Amer Lgg Admin: Tau pon takut???

Pastu ko buat2 syasya yg post status yg lps kn????

Macam penulis katakan, kami tidak mengira siapa ANDA , anda buat fitnah anda kena bertanggung jawab ,kami lampirkan FITNAH terhadap pemuda ini .......juga perlu diambil tindakan.

Kenapa penulis gunakan tajuk BUKTI KESILAPAN AHMAD MASLAN ,kerana pada penulis ini IDEA BELIAU , tak kiralah samada page ini MENIPU UNTUK BERADA DIPIHAK MANA sekalipun, ianya sudah menjejaskan banyak pihak termasuk UMNO SENDIRI ......

Biarlah kita melawan dengan fakta seperti contoh video dibawah, walaupun fakta diberi itu fakta lama tapi ianya masih boleh diterima berbanding dengan FITNAH! 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.