-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 15 April 2014

OBAT KEPALA BATERI KERETA...MACAM TAK CAYE JERR?

PEMBACA


Ada masalah dengan penjagaan bateri kereta anda? Ikuti kisah dibawah, dalam lawak ada FAKTA!


"Wowwwwwwww......pesal sampai berasap bateri kereta ko Yeop". Terkejut Mail hingga hampir terkentut kerana terlihat asap berkepul kepul dari bateri kereta rakannya Yeop.

"Ni haaa! Aku siram air panas, nak cuci kepala bateri ni dah berkulat" . Kata Yeop sambil meniup kepala bateri keretanya agar cepat sejuk.

"Giler ko, rosaklah nanti......setahu aku mana leh guna air panas,ari tu aku ketuk ngan spanar pasal nak ketatkan skru pun pomen Chua Soi Lek marah marah ko tauu......".

"Abis tuu.....ko ingat leh sembur air je ke dapat ilangkan kulat kat kepala bateri aku ni........" Yeop bertanya dalam cuak.....iyelah! Kalau betul rosak baterinya...nayalah diaaa...... 

"Guna niii.........." Mail tunjukkan sebotol Coco cola yang sudah separuh diminumnya.

"Biar betik".........Yeop tak percaya!

"Betul lahhh.......aku dengar dalam IKIM.FM , air coco cola ni selain dapat hilangkan dahaga,ianya juga dapat hilangkan kulat pada kepala bateri.......

Cubalah ANDA SEMUA.......

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.