-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 5 April 2014

KATA KATA BIJAK DARI BIAWAK PARTI ...GEMPAR!!!

PEMBACA
CONTOH untuk kita??
Kenal biawak? Nak kenal manusia yang telah bertukar rupa jadi BIAWAK? Lihat gambar  bukti bukti dibawah,inilah biawak biawak yang mewakili parti pilihan mereka. 


Jangan suka menuding jari pada orang,kelak akan kena diri sendiri,itulah jawapan penulis bila isu gambar DS Rosmah yang diaibkan seperti gambar dibawah ini. Dah berkali diingatkan jika budaya maki,hina orang ini diamalkan ,ianya akan berjangkit dan mula maki memaki secara BERJEMAAH antara dua pihak.


Lihat buktinya dibawah, siapa yang mula HINA Nik Aziz? Ustaz Azhar? Anwar Ibrahim Al Juburi(Inilah fakta yang mereka ada...) Siapa yang gelar DAP itu babi sedangkan MCA lebih terang lagi bersuluh MENOLAK HUDUD di Kelantan? 



Tak cukup dengan bukti ini ,anda boleh lihat sendiri melalui groups dibawah, Al-Quran cuma digunakan untuk menghalalkan sesuatu...kemudian mula maki hamun mana yang tidak sebulu dengan mereka, habis di anjingkan sesama sendiri. 

Malangnya mereka mereka ini tidak sedar, mereka ini sedang merosakkan PARTI dan diri mereka sendiri lebih melucukan mereka sebenarnya CUMA BERANI MELALUI IDENTITI PALSU....







NAK KENAL BIAWAK NI? KLIK SINI 

Sudah sudahlah tuuu....... 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.