-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 6 Mac 2014

KENAPA ALI YANG JADI PUNCANYA?? INI JAWABNYA~!

PEMBACA
FAKTA BUKAN AUTA....
Tahukah anda beza China, Korea Utara, dan Korea Selatan di waktu malam. 
Embedded image permalink
Ini bukan tuduhan, tetapi bolehlah dianggap satu fakta terutama jika anda sering mengikuti isu isu politik semasa dalam negara kita. Mungkin ada yang perasan ,mungkin juga yang tidak perasan........

Tahukah anda, isu isu panas yang berlaku dalam negara kita semuanya berpunca dari orang atau Insan yang ada KAITAN dengan ALI........samada namanya Ali, mahupun dia anak Ali,bukan nak hina tetapi ambil sebagai fakta jenaka buat kita. 

Kurang Yakin?

Azmin ALI dikatakan punca Krisis kepimpinan PKR Di Selangor. 

Hassan Ali seorang pemimpin yang akan MENJELMA cuma setiap kali ada PRK dengan membawa beras Jati nya.

Ibrahim Ali dengan kisah gajah PERKASANYA yang mempertahankan HIDUP MELAYU bukannya HIDUP ISLAM sedangkan ahlinya sibuk mempertahankan kalimah Allah.

Ummi Hafilda Ali dikatakan akan buat JELMAAN SEMULA untuk aksi lakonan liwat bersama Saiful bagi meraih kebencian bukan sokongan........hahaha

ALI TINJU begitu TERGAMAK minta Menteri dalam Negeri -Zahid Hamidi letak jawatan kerana BERBAIK DENGAN ORANG kuat Malaysiakini,nasib baik Ali TIDAK LAGI TERGAMAK buat tarian punggong .

er...er...Pesan penulis bukan ALi- CINCIN DIJARI TU BUKAN KAK MAH BAGI TAUU............dia menabung seusia remaja tak pun melalui jualan tiket TARIAN PUNGGONG!

Ada lagi?? Hahahaha

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.