-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 27 Mac 2014

BUKTI GEMPAR! ADAKAH INI BUKTI KAPAL TERBANG #MH370 YANG DICARI?

PEMBACA

Memang ada yang meragui sekiranya maklumat yang dibaca atau diperoleh itu dari sumber kerajaan. Ini penulis tidak dapat nafikan kerana sehingga kini masih ada yang meragui KISAH #MH370.....adakah benar atau sekadar LAKONAN?

Disini penulis berikan satu bukti yang anda boleh rujuk sendiri sekiranya keraguan anda itu tahap maksima atas alasan "MEDIA Kerajaan ni bukan betull".......
Laman web dibawah ini adalah sebuah laman web yang memaparkan status terkini perjalanan sesebuah pesawat. Nak dituduh laman web ini menipu, amat mustahil kerana tak kan sebuah syarikat besar seperti ini hendak menipu dalam menyalurkan maklumat mereka. 

Mereka mestilah menjaga imej syarikat supaya pengguna yakin. Lagipun jika kelajuan Internet anda tahap maksima, anda boleh lihat sendiri pergerakan pesawat dari satu destinasi ke satu destinasi yang lain. 

Kalau info disinipun susah nak dipercayai lagi.......tak tahulah nak taip apa lagi.....terpulang pada anda. 

LIHAT BUKTI YANG PENULIS LAMPIRKAN SETELAH DITAIP NAMA 9M-MRO UNTUK no pendaftaran pesawat MH370. (rUJUK PADA Anak panah yang penulis lampirkan yang memberikan tanda ? .....(Tidak mendarat@ unknown )


Ini status bahawa kapal terbang MH370 yang ADA MENDARAT DI LAPANGAN TERBANG HONG KONG sebelum ianya hilang 




KLIK SINI UNTUK BUKTI SUMBER PADA 2 MARCH 20014 

Kalau tak puas hati, anda boleh taip sendiri ,sebagai contoh, anda dapatkan nama pendaftaran pesawat dari negara lain yang TELAH BERLEPAS DAN MENDARAT dengan selamat( bila dia berlepas dan menuju kemana) kemudian cari dan bandingkan dengan maklumat diberi,  dan APA YANG ANDA CARI ITU BENAR seperti dipaparkan?.....
Berdasarkan bukti diatas,ini membuktikan kisah kehilangan pesawat ini adalah benar dan bukan satu lakonan. 

Kedua, SEMEMANGNYA INILAH KAPAL TERBANG YANG KITA PERLU CARI. Penulis lampirkan gambar dibawah supaya anda tahu inilah rupa kapal terbang MH370 @ 9M-MRO yang hilang kerana ada sesetengah pihak mendakwa PESAWAT INI TIDAK WUJUD. 












Nah! sekarang anda sudah ada BUKTI KEHILANGAN DAN BUKTI GAMBAR PESAWAT YANG HILANG(Kalau ada yang kata ini semua tipu,anda sudah ada fakta bergambar). Langkah seterusnya selepas ini ialah kita berusaha pula untuk mencari SEBAB DAN PUNCA KENAPA DAN MENGAPA IANYA BERLAKU adakah adanya unsur politik, konspirasi dan sebagainya.

Terniat pula nak kongsi kenyataan ini.

Timbul juga persoalan macam mana pesawat tu boleh pergi sejauh Lautan Hindi,memang ramai yang keliru dengan masalah ini termasuk penulis sendiri pada awalnya kerana berpandu pada JARAK China dan Lautan Hindi, namun setelah diselidik ianya berlaku begini.

FAHAMI AYAT INI........

PESAWAT MH370 memulakan perjalanannya dari KLIA ke Beijing yang memakan masa DIANGGARKAN 7 JAM. (Bertolak 12.42 pagi dan sampai 6.30 pagi). TETAPI ......berpatah balik selepas 1 jam memulakan perjalanan...semasa pesawat ini berpatah balik, ingat diminda anda, ada lagi baki 6 JAM....dan 6 jam itulah ianya didakwa dilencongkan hingga ke Lautan Hindi. 

Isu minyak tak cukup memang BOLEH DITIMBULKAN ,sekiranya PESAWAT ITU TELAH SAMPAI KE BEIJING dan TERUS KE ke lautan hindi selepas itu kerana MEMANGLAH TAK LOGIK KERANA MASANYA SUDAH CUKUP 7 JAM TADI, masalahnya pesawat itu tidak sampai pun ke sana, bak kata orang baru suku perjalanan dah berpusing ke arah lain. 



1 Mesej diterima:

terbaca artikel ni..nk tergelak pown ade...nk jd penyiasat..tp failed...yg psl flight turun hong kong 2..cbe tgk balik printscreen anda 2..dye mmg turun hong kong..tp tgk timing n tarikh dye..n tgk flight no dye..mmg dye gne registration yg sme..x bermaksud no plate 9m-mro..sume pegi beijing..lpas 2.. post gmbr aircraft..ade several pic 2..btol..mmg 9m-mro..ade dua pic yg xbtol..setahu sye la..9m-mro..boeing 777..aircraft setingkat je..sejak ble 9m-mro boeing 747 yg jumbo 2 tgkat 2? kalo x arif ttg bidang aviation..jgn pndai2 buat spekulasi risau2 jd bahan gelak je..:)

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.