-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 26 Februari 2014

FAKTA RIZAB NEGARA YANG KANTOI TERBONGKAR... SIAP BUKTI LAGII!!!

PEMBACA

Cuba untuk menjadi BAIK dengan cara bohong amat menyakitkan jika RAHSIA ITU TERBONGKAR, dalam zaman IT ini banyak fakta yang tidak dapat disembunyikan lebih lebih lagi rujukannya dibuat oleh Agensi negara luar dan itulah satu kelebihan yang kita miliki untuk ketahui samada FAKTA yang diberi pada rakyat itu benar atau TIPU!

Dari KANTOI menipu lebih baik TIDAK MENIPU , kerana kesannya amat jijik....namun masih juga ada pihak yang TANPA SEGAN SILU GUNAKAN TEKTIK INI untuk kaburi mata rakyat.

TERKINI DATA RIZAB ASET NEGARA PUN HENDAK DITIPU........bila diberi penjelasan,masing masing buat TAK FAHAM ATAS APA YANG mereka sendiri telah lakukan. Rosak binasa IMEJ SEBUAH PARTI PEMERINTAH hasil keegoan mereka mereka ini.

Ok.........INI BUKTI YANG DIPAPARKAN 

SUMBERNYA DISINI (Sekiranya mereka belum padam)

Anda rujuk kepada jumlah data yang dipaparkan adalah merujuk kepada negara Indonesia bukan India .......INI KANTOI YANG PERTAMA.

RUJUK BUKTI DISINI 

Data yang diberi untuk India juga salah, sepatutnya begini ..........RUJUK SINI (293.877.45)

Setelah dilihat dua bukti diatas, anda dah nampak DIMANA KELENTONGNYA.......??

Pastilah , GRAF PERTAMA TU SEPATUTNYA INDIA KERANA JUMLAH RIZAB MEREKA IALAH 293,877 yang lebih dari MALAYSIA yang cuma 136,296.63......ini pun tidak bertepatan dengan apa yang dikeluarkan oleh BNM seperti dibawah (Sekadar rujukan)

Ref No : 02/14/04
Embargo : Tidak boleh disiarkan atau dicetak sebelum jam17 00 pada hari Jumaat 21 Februari 2014
Rizab Antarabangsa BNM pada 14 Februari 2014
 Rizab antarabangsa Bank Negara Malaysia berjumlah RM433.2 bilion (bersamaan dengan USD132.3 bilion) pada 14 Februari 2014.Paras rizab ini memadai untuk membiayai 9.2 bulan import tertangguh dan ialah 3.4 kali hutang luar negeri jangka pendek.




Bank Negara Malaysia
21 Februari 2014







Itu yang pertama, yang kedua kenapa TIADA PERBANDINGAN DENGAN NEGARA THAILAND DAN SINGAPURA yang akan meletakkan Malaysia lebih jauh kebelakang....err....err...rujuklah sendiri!

Lihat lagi sekali

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.